O Sii

Zatrudniając ponad 2700 inżynierów, Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce.

Realizujemy projekty dla wiodących firm z Polski i z zagranicy. Wspieramy naszych Klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk, szkoleniowych i inżynieryjnych.

Sii Polska powstała w 2006 roku i w ciągu kilku lat z małej jednoosobowej firmy przekształciła się w prężnie działające przedsiębiorstwo, zatrudniające obecnie ponad 2700 specjalistów. Świadczone przez Sii usługi dają naszym klientom większą elastyczność, dzięki czemu mogą szybciej i efektywniej realizować swoje cele biznesowe. Dbamy o to, aby satysfakcja naszych Klientów, a także pracowników była wyższa niż u konkurencji. Pozycję lidera na rynku IT w Polsce zawdzięczamy konsekwencji w realizacji naszej strategicznej misji, 5 jasnych celów i 15 kluczowych wartości, które odzwierciedlają ducha Sii i panującą w firmie atmosferę.

 

SII POLSKA – KIM JESTEŚMY?

Poznaj naszą historię!
Obejrzyj film

Nasza Misja

Power People

Nasze CeleKierunki rozwoju przedsiębiorstwa

  • 1

    Zysk

    ponad 10% marży brutto rocznie

  • 2

    Satysfakcja

    Klientów

  • 3

    Zadowolenie

    Pracowników

  • 4

    Ciągły rozwój

    i bycie lepszym od Konkurentów

  • 5

    Zabawa

    i radość z tego co robimy

zamknij
  • Zysk – ponad 10% marży brutto rocznie

    Podstawowym celem firmy jest zarabianie pieniędzy i utrzymanie stabilności finansowej. Dokładamy wszelkich starań by każdego roku osiągnąć wzrost na poziomie 10% marży brutto. Realizacja tego jaśnie postawionego celu, pozwala na dalsze inwestycje i stabilny rozwój – wszystko dla dobra naszych Klientów i Pracowników.

  • Satysfakcja Klientów

    Klienci są dla nas najważniejsi – to dzięki nim istniejemy i możemy się rozwijać. Nawiązując współpracę, stawiamy na wzajemne zaufanie i przejrzyste zasady działania, co pozwala na utrzymanie długotrwałej współpracy z naszymi Klientami.

  • Zadowolenie Pracowników

    Pracownicy są kluczową wartością Sii. Zawsze zachowujemy się wobec nich uczciwie, darzymy zaufaniem i jesteśmy otwarci na ich pomysły, krytykę, sugestie. Najlepszym zapewniamy rozwój, co jasno wynika z naszej misji – „ POWER PEOPLE – identyfikowanie i promowanie naszych najlepszych pracowników”.

  • Ciągły rozwój i bycie lepszym od Konkurentów

    Chcemy rozwijać się dynamicznie i być zawsze o dwa kroki przed Konkurencją, wyprzedzać rynek, być liderem. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą świadczącą usługi outsourcingu IT i inżynierii w Polsce i chcemy, by tak nadal pozostało. Szanujemy Konkurencję – to, że działamy wspólnie w biznesie sprawia, że stale możemy się doskonalić, nieustannie dążyć do lepszej pozycji.

  • Zabawa

    Chcemy czerpać przyjemność z pracy. Wspólnie świętujemy sukcesy, a także spędzamy część wolnego czasu na różnego typu spotkaniach integracyjnych.

Nasze Wartości

  • 1 Ambicja

    Nie boimy się wyzwań. Zawsze stawiamy sobie ambitne cele, do których wytrwale dążymy.

  • 2Duch walki

    Nigdy się nie poddajemy i zawsze walczymy do końca. Zmagając się z codziennymi zadaniami i rywalizując z konkurencją, robimy wszystko, by osiągnąć cel: być najlepszym dostawcą usług IT i inżynierii.

  • 3 Elastyczność

    Elastyczność w Sii to nie tylko możliwość dostosowania warunków pracy, rodzaju umowy lub godzin pracy do indywidualnych preferencji pracownika. Naszą ofertę, w tym modele współpracy i rozliczeń, dopasowujemy do ciągle zmieniających się wymagań biznesowych i potrzeb naszych klientów.

  • 4 Jakość

    Dbamy o najwyższą jakość świadczonych usług. Regularnie przeprowadzamy ewaluację naszych działań.

  • 5Lojalność

    Niezależnie od okoliczności, pozostajemy lojalni naszej firmie. Wspieramy się w dobrych i złych chwilach. Utożsamiamy się z celami przedsiębiorstwa, które traktujemy bardzo osobiście. Dla dobra firmy nie szczędzimy swojego wolnego czasu i energii.

  • 6Odwaga

    Bycie liderem wymaga podejmowania trudnych decyzji. My nie boimy się podejmować wkalkulowanego ryzyka, ani mierzyć się z konsekwencjami naszych wyborów. W każdej sytuacji mamy odwagę wyrażać swoją opinię, również krytykę w stosunku do naszych przełożonych, jak i podwładnych. Aby zapewnić solidność finansową firmie, jesteśmy w stanie podejmować nawet niepopularne decyzje.

  • 7 Pasja

    Pasja to nasz żywioł. Praca, ludzie i technologia są dla nas źródłem prawdziwej ekscytacji. Uwielbiamy się uczyć i rozwijać.

  • 8 Pozytywne nastawienie

    Energia, optymizm i entuzjazm to nasze cechy charakterystyczne. Niemożliwe dla nas nie istnieje. Chętnie podejmujemy się ciężkiej pracy, a problemy postrzegamy jako możliwości. Z łatwością nawiązujemy nowe kontakty i przyjaźnie.

  • 9Praca zespołowa

    Zgrany zespół jest naszą przewagą. Pracujemy razem, wymieniamy się doświadczeniami i dzielimy spostrzeżeniami.

  • 10 Przejrzystość

    Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom i pracownikom rzetelne i dokładne informacje. W każdej sytuacji i nie zważając na konsekwencje, otwarcie wyrażamy naszą opinię i krytykę.

  • 11 Szacunek

    Wszyscy jesteśmy równi. Bez względu na pozycję, wiek, płeć, religię… – szanujemy się, a różnice między nami są naszą mocną stroną.

  • 12 Skromność

    Charakteryzuje nas ambicja, ale nie zuchwałość. Cenimy skromność i prostolinijność.

  • 13 Uczciwość

    Stosujemy zasady fair play i sprawiedliwego wynagrodzenia wobec klientów i pracowników. Płacimy pensje, które odzwierciedlają rynkową wartość pracownika i jego indywidualne wyniki. Klientów traktujemy uczciwie, oferując ceny adekwatne do jakości, którą dostarczamy.

  • 14 Zaangażowanie

    Wkładamy dużo serca w swoją pracę – zaangażowanie traktujemy jako cześć naszych codziennych obowiązków. Jesteśmy oddani temu, co robimy oraz gotowi do poświęceń dla firmy i ludzi, którzy ją tworzą. To stanowi motywację do wydajniejszej pracy i dostarczania jak najlepszych wyników.

  • 15 Zaufanie

    Zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji w Sii. Wierzymy w naszych pracowników, którzy mają prawo do podejmowania decyzji i wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności za realizowane zadania.

Odpowiedzialny Biznes

W Sii bardzo ważna jest misja, cele i wartości. Szacunek, który jest jedną z nich oznacza dla nas również dbałość o otoczenie, w którym działamy i angażowanie się w różnego rodzaju akcje społeczne! Jeśli chcesz wiedzieć więcej, co dzieje się u nas w obszarze CSR, pobierz nasz Raport za rok 2015, w którym dokładnie o tym opowiadamy!

ZESPÓŁZARZĄDZAJĄCY

Top Management
  • TOMASZ KSIĄŻEK

    Dyrektor ds. Finansów

  • JOANNA KUCHARSKA

    Dyrektor ds. HR i Komunikacji

  • Gregoire Nitot

    Założyciel i Prezes

  • Krzysztof Krężel

    Dyrektor Operacyjny

  • Ewa Lisawa-Sztandor

    Dyrektor ds. Administracji i Zakupów

Dyrektor ds. Finansów

Tomasz dołączył do zespołu Sii Polska we wrześniu 2011 roku na stanowisko Kontrolera Finansowego. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał przez kilka lat w największych międzynarodowych firmach IT. W październiku 2013 awansował na stanowisko Financial Controlling Manager. Kieruje zespołem Kontrolingu, który odpowiada za całość sprawozdawczości finansowej w Sii, a także przygotowanie budżetów, kalkulację premii oraz Treasury. Do jego zadań należny również zarządzanie strukturą kont bankowych oraz dostępami autoryzacyjnymi bankowości elektronicznej. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Finansów.

Jest absolwentem Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Uwielbia dalekie podróże i nurkowanie, a najchętniej łączy te dwie przyjemności razem.

Dyrektor ds. HR i Komunikacji

Joanna dołączyła do Sii Polska w 2007 roku jako Specjalista ds. Rekrutacji, będąc pierwszą osobą zatrudnioną na tym stanowisku. W chwili obecnej jest odpowiedzialna za zarządzanie procesami HR we wszystkich oddziałach w Polsce.

Oprócz rekrutacji jest również odpowiedzialna za szkolenia, system ocen pracowniczych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz politykę personalną firmy we wszystkich jej oddziałach. Należy do niej również nadzór nad procesami rekrutacji w całej firmie, dbanie o rozwój pracowników wspólnie z ich przełożonymi oraz podtrzymywanie Sii Spirit.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, a czas wolny spędza tańcząc, podróżując, gotując oraz spotykając się z ludźmi, którzy są dla niej nieustannym źródłem fascynacji i zainteresowania.

Założyciel i Prezes

Gregoire Nitot, to polsko-francuski przedsiębiorca, założyciel firmy, właściciel 30% udziałów, prezes oraz członek zarządu Sii Polska.

W roku 2000, w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus w Szkole Głównej Handlowej (SGH),  z miejsca zakochał się w Polsce. Po kilku latach pracy zawodowej w Paryżu zadecydował o powrocie do kraju, który skradł jego serce – Polski. Wrócił z pomysłem na założenie firmy mającej zajmować się usługami IT. W roku 2005 rozpoczął poszukiwania potencjalnych inwestorów, wśród których znalazła się francuska firma Sii. To, co zdecydowało o wyborze właśnie tego partnera biznesowego to możliwość skorzystania z referencji ówczesnej grupy Sii, zaufanie i wiarygodność, jaka ją charakteryzowała w oczach klientów i pracowników.

Gregoire przyjechał do Polski w styczniu 2006 roku. Zaczynał w małym mieszkaniu o powierzchni 50 m2, w centrum Warszawy. W skład kapitału początkowego wchodził wkład własny prezesa, w wysokości 100 tyś euro oraz 200 tyś euro pożyczki ze strony Sii Francja.

Prezes Sii Polska na bieżąco obserwuje zmiany zachodzące w otoczeniu biznesowym i każdego roku implementuje najbardziej pionierskie pomysły. Dba o dostosowanie struktur organizacyjnych do potrzeb środowiska biznesowego, klientów oraz pracowników. Podejmuje się realizacji coraz to większych inwestycji, otwierania nowych praktyk, oddziałów biznesowych, w celu zapewnienia działania procesów biznesowych na ogromną skalę. Dzięki jego działaniom w ciągu 10 lat obecności na polskim rynku IT i inżynierii, z jednoosobowej firmy, Sii Polska plasuje się obecnie na rynku jako lider branży w kraju. W firmie zatrudnionych jest 2500 specjalistów, pracujących zarówno u klientów jak i w 8 siedzibach firmy. Roczne przychody generowane przez firmę, wynoszą 380 milionów złotych.

Gregoire czuwa, aby firma działała sprawnie. Dzieje się to dzięki implementacji niezbędnych procedur, a przede wszystkim dzięki utrzymaniu płaskiej, zdecentralizowanej struktury organizacyjnej. Menedżerowie posiadają bardzo dużą moc decyzyjną oraz ogromną odpowiedzialność za generowane zyski i ponoszone straty, dzięki czemu decyzje w Sii Polska podejmowane są bardzo szybko i sprawnie bez niepotrzebnych procedur, co pozwala na ograniczenie biurokracji.

Charakter pracy prezesa zmienia się z roku na rok. Spowodowane jest to szybkim wzrostem i rozwojem firmy. Do obowiązków Gregoire`a należy definiowanie ogólnej strategii organizacji, poprzez wyznaczanie celów oraz dalszych kierunków rozwoju Sii Polska. Oprócz tego monitoruje on efektywność procesów zachodzących w spółce, wydajność oraz realizację KPI`ów. Podejmuje on kluczowe dla organizacji decyzje, w szczególności te, które są koronne dla dalszego rozwoju Sii Polska. Dla prezesa największą wartością w organizacji są ludzie, a co za tym idzie ich zadowolenie i satysfakcja z wykonywanej pracy, oraz możliwości dalszego rozwoju, zarówno profesjonalnego jak i osobistego. Dlatego też spędza on nawet 1/3 swojego czasu, poświęcając uwagę jednemu z kluczowych obszarów w firmie – obszarowi Human Resources – Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Gregoire wymyślił i wypracował, realizowaną obecnie we wszystkich 8 oddziałach firmy, misję „Power People – Identyfikowanie i promowanie najlepszych pracowników”, 5 celów strategicznych oraz 15 wartości, na których między innymi bazuje obecnie proces rekrutacji nowych kandydatów do firmy.

Po 10 latach życia w kraju, założyciel Sii Polska otrzymał polskie obywatelstwo.

W wolnym czasie prezes Sii Polska, oddaje się życiu rodzinnemu – żonie Polce i trójce dzieci. Gregoire kocha ludzi, co widać w jego codziennym, indywidualnym podejściu względem osób pracujących w jego firmie. Jest pasjonatem takich sportów jak żeglarstwo, windsurfing, tenis, piłka nożna, kolarstwo czy spontaniczne podróżowanie z plecakiem. W momentach zmęczenia zgiełkiem miejskiego życia, Nitot zaszywa się w swoim domu na Kaszubach. Cieszy się życiem i czerpie z niego ile się da! Co więcej, zawsze jest gotowy do odkrywania coraz to nowszych rzeczy i nieustannego przekraczania granic.

Dyrektor Operacyjny

Krzysztof Krężel dołączył do firmy w lipcu 2006 roku jako pierwsza osoba zatrudniona na stanowisku Account Managera. W 2008 roku objął stanowisko Business Unit Managera, a od 2009 roku sprawował funkcję Dyrektora Zarządzającego w Warszawie. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora Operacyjnego.

Prywatnie Krzysztof jest żonaty i ma dwie córki. Czas wolny poświęca dwóm pasjom – paralotniarstwu i aikido.

Dyrektor ds. Administracji i Zakupów

Ewa rozpoczęła pracę w Sii Polska w 2008 roku na stanowisku Dyrektora ds. Finansów i Administracji. W 2014 roku zmieniła rolę i jest obecnie Dyrektorem ds. Administracji i Zakupów. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Kadr i Płac, Zakupów oraz administracją we wszystkich oddziałach Sii w Polsce. Jest ponadto prokurentem firmy.

Ukończyła Politechnikę Warszawską, Rachunkowość i Finanse na SGH, posiada tytuł MBA i licencjonowanego księgowego.

Jej ulubione miejsce na świecie to Mazury, gdzie spędza wolny czas. Uwielbia jazdę na nartach, żeglarstwo i rozwija ostatnio swoją nową pasję: salsę.

 

Tomasz dołączył do zespołu Sii Polska we wrześniu 2011 roku na stanowisko Kontrolera Finansowego. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał przez kilka lat w największych międzynarodowych firmach IT. W październiku 2013 awansował na stanowisko Financial Controlling Manager. Kieruje zespołem Kontrolingu, który odpowiada za całość sprawozdawczości finansowej w Sii, a także przygotowanie budżetów, kalkulację premii oraz Treasury. Do jego zadań należny również zarządzanie strukturą kont bankowych oraz dostępami autoryzacyjnymi bankowości elektronicznej. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Finansów.

Jest absolwentem Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Uwielbia dalekie podróże i nurkowanie, a najchętniej łączy te dwie przyjemności razem.

Joanna dołączyła do Sii Polska w 2007 roku jako Specjalista ds. Rekrutacji, będąc pierwszą osobą zatrudnioną na tym stanowisku. W chwili obecnej jest odpowiedzialna za zarządzanie procesami HR we wszystkich oddziałach w Polsce.

Oprócz rekrutacji jest również odpowiedzialna za szkolenia, system ocen pracowniczych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz politykę personalną firmy we wszystkich jej oddziałach. Należy do niej również nadzór nad procesami rekrutacji w całej firmie, dbanie o rozwój pracowników wspólnie z ich przełożonymi oraz podtrzymywanie Sii Spirit.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, a czas wolny spędza tańcząc, podróżując, gotując oraz spotykając się z ludźmi, którzy są dla niej nieustannym źródłem fascynacji i zainteresowania.

Gregoire Nitot, to polsko-francuski przedsiębiorca, założyciel firmy, właściciel 30% udziałów, prezes oraz członek zarządu Sii Polska.

W roku 2000, w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus w Szkole Głównej Handlowej (SGH),  z miejsca zakochał się w Polsce. Po kilku latach pracy zawodowej w Paryżu zadecydował o powrocie do kraju, który skradł jego serce – Polski. Wrócił z pomysłem na założenie firmy mającej zajmować się usługami IT. W roku 2005 rozpoczął poszukiwania potencjalnych inwestorów, wśród których znalazła się francuska firma Sii. To, co zdecydowało o wyborze właśnie tego partnera biznesowego to możliwość skorzystania z referencji ówczesnej grupy Sii, zaufanie i wiarygodność, jaka ją charakteryzowała w oczach klientów i pracowników.

Gregoire przyjechał do Polski w styczniu 2006 roku. Zaczynał w małym mieszkaniu o powierzchni 50 m2, w centrum Warszawy. W skład kapitału początkowego wchodził wkład własny prezesa, w wysokości 100 tyś euro oraz 200 tyś euro pożyczki ze strony Sii Francja.

Prezes Sii Polska na bieżąco obserwuje zmiany zachodzące w otoczeniu biznesowym i każdego roku implementuje najbardziej pionierskie pomysły. Dba o dostosowanie struktur organizacyjnych do potrzeb środowiska biznesowego, klientów oraz pracowników. Podejmuje się realizacji coraz to większych inwestycji, otwierania nowych praktyk, oddziałów biznesowych, w celu zapewnienia działania procesów biznesowych na ogromną skalę. Dzięki jego działaniom w ciągu 10 lat obecności na polskim rynku IT i inżynierii, z jednoosobowej firmy, Sii Polska plasuje się obecnie na rynku jako lider branży w kraju. W firmie zatrudnionych jest 2500 specjalistów, pracujących zarówno u klientów jak i w 8 siedzibach firmy. Roczne przychody generowane przez firmę, wynoszą 380 milionów złotych.

Gregoire czuwa, aby firma działała sprawnie. Dzieje się to dzięki implementacji niezbędnych procedur, a przede wszystkim dzięki utrzymaniu płaskiej, zdecentralizowanej struktury organizacyjnej. Menedżerowie posiadają bardzo dużą moc decyzyjną oraz ogromną odpowiedzialność za generowane zyski i ponoszone straty, dzięki czemu decyzje w Sii Polska podejmowane są bardzo szybko i sprawnie bez niepotrzebnych procedur, co pozwala na ograniczenie biurokracji.

Charakter pracy prezesa zmienia się z roku na rok. Spowodowane jest to szybkim wzrostem i rozwojem firmy. Do obowiązków Gregoire`a należy definiowanie ogólnej strategii organizacji, poprzez wyznaczanie celów oraz dalszych kierunków rozwoju Sii Polska. Oprócz tego monitoruje on efektywność procesów zachodzących w spółce, wydajność oraz realizację KPI`ów. Podejmuje on kluczowe dla organizacji decyzje, w szczególności te, które są koronne dla dalszego rozwoju Sii Polska. Dla prezesa największą wartością w organizacji są ludzie, a co za tym idzie ich zadowolenie i satysfakcja z wykonywanej pracy, oraz możliwości dalszego rozwoju, zarówno profesjonalnego jak i osobistego. Dlatego też spędza on nawet 1/3 swojego czasu, poświęcając uwagę jednemu z kluczowych obszarów w firmie – obszarowi Human Resources – Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Gregoire wymyślił i wypracował, realizowaną obecnie we wszystkich 8 oddziałach firmy, misję „Power People – Identyfikowanie i promowanie najlepszych pracowników”, 5 celów strategicznych oraz 15 wartości, na których między innymi bazuje obecnie proces rekrutacji nowych kandydatów do firmy.

Po 10 latach życia w kraju, założyciel Sii Polska otrzymał polskie obywatelstwo.

W wolnym czasie prezes Sii Polska, oddaje się życiu rodzinnemu – żonie Polce i trójce dzieci. Gregoire kocha ludzi, co widać w jego codziennym, indywidualnym podejściu względem osób pracujących w jego firmie. Jest pasjonatem takich sportów jak żeglarstwo, windsurfing, tenis, piłka nożna, kolarstwo czy spontaniczne podróżowanie z plecakiem. W momentach zmęczenia zgiełkiem miejskiego życia, Nitot zaszywa się w swoim domu na Kaszubach. Cieszy się życiem i czerpie z niego ile się da! Co więcej, zawsze jest gotowy do odkrywania coraz to nowszych rzeczy i nieustannego przekraczania granic.

Krzysztof Krężel dołączył do firmy w lipcu 2006 roku jako pierwsza osoba zatrudniona na stanowisku Account Managera. W 2008 roku objął stanowisko Business Unit Managera, a od 2009 roku sprawował funkcję Dyrektora Zarządzającego w Warszawie. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora Operacyjnego.

Prywatnie Krzysztof jest żonaty i ma dwie córki. Czas wolny poświęca dwóm pasjom – paralotniarstwu i aikido.

Ewa rozpoczęła pracę w Sii Polska w 2008 roku na stanowisku Dyrektora ds. Finansów i Administracji. W 2014 roku zmieniła rolę i jest obecnie Dyrektorem ds. Administracji i Zakupów. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Kadr i Płac, Zakupów oraz administracją we wszystkich oddziałach Sii w Polsce. Jest ponadto prokurentem firmy.

Ukończyła Politechnikę Warszawską, Rachunkowość i Finanse na SGH, posiada tytuł MBA i licencjonowanego księgowego.

Jej ulubione miejsce na świecie to Mazury, gdzie spędza wolny czas. Uwielbia jazdę na nartach, żeglarstwo i rozwija ostatnio swoją nową pasję: salsę.

 

Dyrektorzy Oddziałów

  • Ryszard pracuje w Sii Polska od lutego 2011 roku – wtedy rozpoczął przygotowania do otwarcia piątego oddziału Sii w Polsce – w Krakowie. Oddział dynamicznie się rozwija, pracując dla Klientów z branży bankowej, usługowej, motoryzacyjnej i przemysłowej. Jego działania zapoczątkowały także rozwój Sii w Katowicach. Prywatnie Ryszard lubi grać w piłkę, odwiedzać pływalnię i jeździć na rowerze. Ryszard Pytko
    Ryszard
    Pytko

    Kraków

  • Artur dołączył do zespołu Sii Warszawa we wrześniu 2013 roku, by po blisko 10 latach wrócić z Warszawy do Lublina. Objął stanowisko Dyrektora Sii Delivery Center. Karierę w IT rozpoczął ponad 10 lat temu, jako konsultant wdrażający systemy ERP. Przez ostatnie 5 lat odpowiedzialny był za rozwój systemów ERP, uczestniczył w projektach dedykowanych różnym branżom. Jego pasją są sporty wodne.
    Artur

    Artur
    Palac

    Lublin

  • Krzysztof rozpoczynał karierę w Sii Polska jako Account Manager w Poznaniu, następnie – zastępca dyrektora oddziału w Poznaniu. Od 2014 r. jest dyrektorem oddziału w Katowicach. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Biznes Międzynarodowy. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci. Długodystansowiec, ma na koncie maratony, półmaratony i triathlon.
    Krzysztof

    Krzysztof
    danilewicz

    Katowice

  • Maciek dołączył do Sii Polska w 2012 r. z misją otworzenia nowego oddziału w Łodzi. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Doradztwa Inwestycyjnego krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Doświadczenia zawodowe zdobywał w branży finansowo-prawnej, ale wraz z postawieniem pierwszego kroku w łódzkim oddziale Sii doskonale odnalazł się w branży IT. Pasjonat życia, tryskający energią przez 24 godziny na dobę.
    Maciej Topczewski

    Maciej
    Topczewski

    Łódź

  • Marek rozpoczął pracę w Sii Polska w 2008 roku na stanowisku Account Managera, odpowiadał za pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż usług Sii. W 2011 roku objął kierownictwo jednostki biznesowej odpowiedzialnej za współpracę Sii z Klientami sektora bankowego w Warszawie. Pod koniec 2014 roku awansował na Dyrektora oddziału warszawskiego. Prywatnie pasjonat żeglarstwa oraz narciarstwa.
    Marek

    Marek
    Hewelke

    Warszawa

  • Michael dołączył do Sii Polska we wrześniu 2007 roku, obejmując stanowisko Account Managera w Warszawie. W styczniu 2008 roku został mianowany Dyrektorem Regionalnym nowo otwartego oddziału Sii w Gdańsku. Mieszka w Polsce od 2004 roku. Uwielbia off-road i podróże, jazdę na rowerze, a swoim uwielbieniem do sushi zaraził już wielu gdańskich pracowników Sii.
    Michael

    Michael
    Desmurs

    Gdańsk

  • Natalia dołączyła do Sii Polska w listopadzie 2008 roku jako Account Manager w oddziale gdańskim. Dwa lata później awansowała na stanowisko Regional Managera i wyruszyła do Poznania, aby otworzyć nowy oddział Sii. Absolwentka socjologii i ekonomii. Mama dwójki pociech, syna i córki. Uwielbia jeść egzotyczne potrawy, dekorowanie wnętrz i podróżowanie.
    Natalia

    Natalia
    Buczel

    Poznań

  • Paweł dołączył do Sii Polska w październiku 2009 roku, by w styczniu 2010 objąć stanowisko Regional Managera we Wrocławiu. Branżą IT zafascynowany od 15 roku życia, kiedy zaczął programować w Assembler, by później zacząć pracę jako programista, potem Project Manager, konsultant Pre-Sales and Delivery systemów work flow oraz sales care. Prywatnie pasjonuje się modelarstwem lotniczym RC.
    Paweł

    Paweł
    Maksymczak

    Wrocław

GRUPA SII – GLOBALNY PARTNER

Akcjonariusze Sii Polska: Gregoire Nitot – 30%, Grupa Sii – 70%

 

Sii Francja powstała w 1979 roku w Paryżu, a od 1999 roku notowana jest na paryskiej giełdzie. Zachęcona wielkim sukcesem jej pierwszego zagranicznego oddziału – Sii Polska – firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność w skali międzynarodowej. Dziś Grupa Sii działa w 15 krajach w Europie, Ameryce i Azji, oferując wysokiej klasy usługi w zakresie IT i nowoczesnych technologii. W 2014 firma osiągnęła przychody wynoszące ponad 330 mln Euro. Sii wykorzystuje najlepsze standardy oraz posiada prestiżowe certyfikaty: ISO 9001, CMMI.

Wyślij wiadomość