Specjalista ds. Wsparcia IT

Lokalizacja: Wrocław

Kamil z Lublina
Zadania
  • Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów IT
  • Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
  • Zarządzanie stanem magazynowym oraz środkami trwałymi IT
  • Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemach
  • Bezpośrednie wsparcie techniczne klientów zewnętrznych (On-site/Field Support)
Wymagany profil
  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowany profil informatyczny
  • Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT, preferowane doświadczenie zawodowe związane z pracą w zespole on-site Helpdesk Support
  • Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego i podstawowych elementów konfiguracji
  • Bardzo dobra znajomość systemu MS Windows
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres i sytuacje konfliktowe
  • Umiejętność szybkiego zrozumienia tematu zgłaszanego incydentu oraz rozwiązywania problemów
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
  • Otwartość na pogłębianie wiedzy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT będą dodatkowym atutem
Oferujemy
  • Ciekawą współpracę ze specjalistami z wielu dziedzin (web, embedded, mobile)
  • Bogaty pakiet szkoleń technicznych, miękkich i językowych (szkolenia 2-3 razy w miesiącu)
  • Dostęp do biblioteczki technicznej, portali e-learningowych i spotkań „knowledge sharing”
  • Wielojęzyczne i kreatywne środowisko pracy
  • Możliwość kształtowania swojej ścieżki kariery
  • Możliwości rozwoju poprzez zmiany projektów, technologii, branż
  • Jasny system oceny i feedbacku
  • Pracę w firmie, dla której Twój głos i opinia są ważne i brane pod uwagę
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet Multisport i ubezpieczenie grupowe
  • Wiele niezapomnianych imprez integracyjnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Pakiet relokacyjny dla osób z poza Wrocławia
  • Stabilne zatrudnienie w najlepszym miejscu pracy IT w Polsce!

Prosimy o przesłanie swojego CV razem z informacją z jakiego portalu pochodzi ogłoszenie

Wyślij wiadomość

podziel się ze znajomymi

captcha