Dynamics CRM

Podnieś lojalność swoich klientów, sprzedawaj więcej i szybciej dzięki systemowi najwyższej klasy.

Microsoft Dynamics CRM Online

Cenisz sobie wygodę i elastyczność? Skorzystaj z rozwiązań w chmurze!

e-seminarium Dynamics CRM

Jak w prosty i szybki sposób rozbudować system CRM?

Ekosystem Dynamics CRM

Zobacz jak zmienia się CRM, poznaj nowe moduły!

Blog Dynamics CRM

Śledź najnowsze informacje o systemie MS Dynamics CRM na naszym blogu.

DIGITAL-blogersii

Wdrożenie dynamics CRM

Potrzebujesz sprawdzonego systemu CRM? Chcesz dobrze koordynować procesy w swojej firmie? Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby.

Oferta Sii to kompleksowy pakiet usług, który prowadzi Klienta od momentu decyzji o wyborze oprogramowania do uruchomienia produkcyjnego CRM, i późniejszego utrzymania. Współpracując z Sii możesz liczyć na obsługę na najwyższym poziomie.

 

Nasz zespół to doświadczeni i certyfikowani specjaliści, posiadający kompetencje m.in. w zakresie analizy biznesowej, projektowania rozwiązań, implementacji, IT oraz project managementu. Z pasją tworzymy rozwiązania informatyczne i trafnie identyfikują potrzeby biznesowe, o czym przekonało się już wielu zadowolonych Klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Nasze usługi
ANALIZY BIZNESOWE

Przeanalizujemy, opiszemy i zamodelujemy Twoje procesy biznesowe.  Podpowiemy jak można je zoptymalizować. Wypracujemy koncepcję systemu pozwalającą uzyskać najwyższe ROI z wdrożenia systemu CRM.

Wdrożenia i upgrade

Stworzymy rozwiązania odpowiednie do Twoich potrzeb biznesowych. Sprawimy, że Twoja firma osiągnie maksimum korzyści z wdrożenia. Zbudujemy system CRM zgodnie z najlepszymi praktykami Microsoft.

Utrzymanie i rozwój

Zaopiekujemy się systemem Microsoft Dynamics CRM w Twojej firmie. Wyznaczymy optymalne kierunki rozwoju. Twój CRM będzie zawsze aktualny i stabilny.

Migracja danych

Wykonamy dla Ciebie migrację danych ze wskazanego źródła. Całą operację poprzedzimy analizą danych. W końcowej fazie przetestujemy wyniki migracji , aby zagwarantować jej najwyższą jakość.

Customizacje

Microsoft Dynamics CRM posiada wiele atrakcyjnych funkcji już w wersji wyjściowej. Jeżeli jednak Twoje potrzeby biznesowe wykraczają poza standardowe funkcje systemu, stworzymy dedykowane rozszerzenia, dopasowane specjalnie do Twoich wymagań.

Warsztaty i szkolenia

Podczas Warsztatów grono ekspertów Sii wesprze Cię w ustalaniu zakresu planowanego projektu wdrożenia CRM. Nasi inżynierowie przeszkolą użytkowników końcowych w twojej Firmie, by mieć pewność, że wdrożony system spełni wszystkie założenia.

Integracja systemów

System CRM to jedna z kluczowych aplikacji wielu firm. Jako partner wdrożeniowy często integrujemy CRM z istniejącymi systemami w organizacji, na przykład z systemami ERP.

AUDYTY I OPTYMALIZACJA

Twój Dynamics CRM nie zawsze jest tak szybki i wydajny jakbyś chciał? Zmienimy to! Sii świadczy usługę Audytu. Raport, który powstaje w jego wyniku, wskaże obszary wymagające poprawy i optymalizacji w wykorzystywanym systemie.

Mocne strony Sii

  1. Ponad 30 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 2300 specjalistów kompleksowo realizujący usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

CRM-Logo-microsoft-dynamics-crm

Dynamics CRM

Chcesz lepiej poznać swoich Klientów? Zwiększyć skuteczność działań marketingowych i wydajność sprzedaży? Skorzystaj z możliwości, jakie daje system Microsoft Dynamics CRM – najwyższej klasy system do zarządzania relacjami z klientami.  Już w standardowej wersji posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności, zaszytych głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta.

System Microsoft Dynamics to również platforma idealnie sprawdzająca się w tworzeniu nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Można go rozbudowywać w prosty i szybki sposób, wykorzystując różnego rodzaju kreatory i rozbudowany panel administracyjny, nie dysponując specjalistyczną wiedzą programistyczną.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Zapoznaj się z najciekawszymi rozwiązaniami oferowanymi przez Microsoft Dynamics CRM

Nasza oferta

  • System Microsoft Dymamics CRM dzięki możliwości uzyskiwania przez działy sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do danych klienta, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej oraz integrację z MS Office Outlook, Excel przyczynia się do szybszego finalizowania sprzedaży. Specjaliści pracujący w działach sprzedaży mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Zarządzać efektywnie relacjami z Klientami:

    • możliwość przygotowania analizy potrzeb klienta
    • identyfikacja osób mających wpływ na decyzję o zakupie
    • szybka konwersja potencjalnego klienta na szanse sprzedaży
    • analiza potencjalnych klientów

    Planować i zarządzać sprzedażą:

    • możliwość rejestracji kontaktów z klientami za pomocą wszelkich dostępnych kanałów i na wszystkich etapach procesu sprzedażowego
    • możliwość orientacji systemu na: klienta, działania, produkty, szansy sprzedaży – w zależności od potrzeb biznesowych klienta
    • analiza konkurencji – widok 360 na konkurenta
    • tworzenie cenników, katalogu produktów i zestawów produktów, rabatów w celu usprawnienia zarządzania ofertami

    Automatyzować proces sprzedaży:

    • koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych w jednym scentralizowanym systemie
    • automatyczne kojarzenie i przypisywanie informacji, działań do szans sprzedaży
    • możliwość analizy szans sprzedaży za pomocą raportów i wykresów
    • łatwa segmentacja danych pozwalająca szybko zidentyfikować nowe szanse sprzedaży na bazie istniejących klientów

    Efektywnie zarządzać sprzedażą:

    • możliwość określenia procesów sprzedaży dla całego przedsiębiorstwa
    • szybsze zawieranie transakcji dzięki śledzeniu najważniejszych informacji i atrybutów transakcji
    • zwiększenie efektywności działań zespołów sprzedażowych poprzez możliwość planowania zadań i dystrybucji powiadomień
    • tworzenie i monitorowanie zmodyfikowanych ofert dla każdej szansy sprzedaży
    • automatyzacja zatwierdzania prostego lub wieloszczeblowego ofert sprzedaży
    • możliwość ustawiania alertów informujących o najważniejszych zdarzeniach i kamieniach milowych w procesie sprzedaży
    • śledzenie i analiza wygenerowanych przychodów za pomocą raportów i panelów sprzedaży

    Analizować sprzedaż za pomocą raportów i prognoz:

    • łatwe śledzenie lejka sprzedaży
    • możliwość dokładnego szacowania przychodów dzięki prognozom indywidualnym lub zbiorczym
    • śledzenie przychodów docelowych według różnych kryteriów (np. dat, okresów finansowych)
    • porównywanie celów sprzedażowych z osiągnięciami na poziomie indywidualnym lub grupowym
    • możliwość identyfikacji najważniejszych trendów dla wygranych /przegranych szans sprzedażowych
  • Microsoft Dynamics CRM umożliwia segmentację klientów w systemie pod kątem dochodowości, preferencji czy potrzeb, co pozwala planować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Efektywnie zarządzać danymi

    • możliwość importowania danych z innych źródeł do systemu Microsoft Dynamics CRM
    • detekcja duplikatów danych

    Ukierunkować działania marketingowe

    • tworzenie precyzyjnie sprofilowanych list grup docelowych i kojarzenie ich z kampaniami.
    • przypisywanie Klientów lub potencjalnych Klientów do dynamicznie uzupełniających się list marketingowych według określonych kryteriów
    • konfigurowanie widoków osobistych lub publicznych do szybszego przeglądu danych
    • eksportowanie list do różnych formatów w celu użycia do masowej wysyłki wiadomości e-mail lub korespondencji bezpośredniej

    Planować i zarządzać kampaniami

    • planowanie i śledzenie działań, zadań, budżetów i szczegółów poszczególnych działań marketingowych.
    • możliwość tworzenia szablonów kampanii
    • tworzenie planów marketingowych
    • usprawnienie procesów i zatwierdzeń kampanii
    • szacowanie i rozliczanie kampanii marketingowych
    • ustawianie alertów i przypomnień informujących o kamieniach milowych kampanii
    • śledzenie najważniejszych celów marketingowych za pomocą funkcji śledzenia celów.
    • śledzenie kluczowych wskaźników kampanii na wbudowanych raportach.

    Realizować kampanie marketingowych

    • inicjowanie i dystrybuowanie działań w ramach kampanii i korespondencji
    • śledzenie wszystkich zdarzeń i szczegółów klientów oraz zarządzanie nimi z jednego scentralizowanego systemu
    • możliwość błyskawicznego wysyłania korespondencji masowej za pomocą wbudowanych funkcji korespondencji seryjnej
    • ręczne lub automatyczne przypisywanie zadań marketingowych i potencjalnych klientów do zespołów pracowniczych
    • tworzenie na bieżąco kampanii za pomocą szybkiego kreatora kampanii

    Zarządzać odpowiedziami na działania w ramach kampanii

    • przechwytywanie i śledzenie odpowiedzi na kampanie marketingowe
    • możliwość śledzenia kanałów odpowiedzi na działania w ramach kampanii
    • zestawienia efektywności kampanii na podstawie danych marketingowych i sprzedażowych
    • możliwość przypisywanie odpowiedzi do najlepiej wykwalifikowanych pracowników w celu ich monitorowania

    Analizować kampanie marketingowe i powiązania ich z potencjalnymi klientami, szansami sprzedaży

    • możliwość powiązania kampanii marketingowych z potencjalnymi klientami i szansami sprzedaży
    • kwalifikacja odpowiedzi na działanie w ramach kampanii na szansę sprzedaży
    • analiza efektywności kampanii marketingowych dzięki powiązaniu ich z potencjalnymi klientami szans sprzedaży czy produktami
  • System Microsoft Dynamics CRM umożliwia szybsze reagowanie na problemy klientów, podejmowane odpowiednich działań z wyprzedzeniem oraz efektywną obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie. Specjaliści zajmujący się obsługą klienta mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Zarządzać kontaktami z Klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w systemie

    • prosty interfejs – szybki i łatwy dostęp do danych historycznych Klientów
    • możliwość tworzenia połączeń biznesowych między działaniami i jednostkami w systemie
    • możliwość tworzenia zespołów z użytkowników kompetencyjnych, pochodzących z różnych jednostek organizacyjny
    • stały i łatwy dostęp do danych biznesowych Klienta oraz historii kontaktów z nimi
    • śledzenie zmian danych biznesowych za pomocą automatycznych powiadamianiem
    • dostęp do danych Klientów i innych rekordów oparty na rolach uprawnień oraz blokadach zabezpieczeń

    Usprawnić dostęp do aktualnych danych

    • możliwość wyświetlania danych z list i tworzenie dynamicznych wykresów
    • personalizowanie widoków danych, pulpitów nawigacyjnych i sposobu poruszania się
    • prezentacja analiz w czasie rzeczywistym na dostosowywanych pulpitach nawigacyjnych.
    • analiza danych za pomocą wbudowanych raportów lub dostosowywanie ich za pomocą kreatora raportów
    • możliwość importowanie i eksportowanie arkuszy statycznych i dynamicznych programu Excel

    Szybciej i precyzyjniej reagować na sprawy

    • reagowanie na sprawy poprzez dostęp do pełnych danych sprawy i klienta
    • precyzyjna obsługa dzięki procesom biznesowym i oknom dialogowym inicjowanym przez skrypty
    • zarządzanie sprawami za pomocą kolejek różnych zespołów, osób i kompetencji
    • elastyczne zarządzanie sprawami w różnych kanałach komunikacji dla wygody klienta
    • szybka konwersacja wiadomości email, rozmów telefonicznych na sprawy
    • zapobieganie nakładaniu się działań poprzez współużytkowanie wiedzy i współpracę między zespołami

    Zarządzać bazą wiedzy

    • wbudowane repozytorium wiedzy zwiększające prawdopodobieństwo rozwiązywania problemów podczas pierwszego kontaktu
    • łatwy dostęp do podobnych spraw i rozwiązań dzięki możliwości spięcia spraw z bazą wiedzy

    Zarządzać produktami, usługami i kontraktami

    • tworzenie i edytowanie kontraktów Klientów
    • planowanie usług i zasobów wymaganych do skutecznego obsługiwania klientów
    • możliwość korzystania z narzędzi do planowania wykonywania usług przez osoby, zespoły kompetencyjne.
    • utrzymywanie łączności między zespołami poprzez scentralizowany widok kalendarzy i zasobów obsługi klienta
    • analizy i raporty z działań serwisowych z wykorzystaniem produktów, usług serwisowych

    Zarządzać komunikacją w ramach organizacji

    • możliwość przydzielanie elementów do kolejek na podstawie typu zapytania lub innych atrybutów
    • automatyczne przypisywanie działań do określonych pracowników lub zespołów
    • definiowanie widoków opartych na rolach i uprawnieniach.
    • ustanowienie reguł zatwierdzeń i eskalacji umożliwiających kierowanie spraw do właściwej osoby
  • Ponieważ system Ms Dymamics CRM jest produktem Microsoft z możliwością szerokiej i funkcjonalnej rozbudowy, tak, aby dopasować się do potrzeb klienta, umożliwia integrację systemu CRM z:

     

    MS Outlook

    • możliwość zarządzania zadaniami i terminami z poziomu CRM i Outlook
    • integracja kontaktów nowych i istniejących
    • synchronizacja wiadomości email
    • archiwizacja i stały dostęp do historii korespondencji z klientem
    • możliwość pracy offline
    • prosta instalacja za pomocą bezpłatnego dodatku

    MS Excel

    • możliwość importowania danych do systemu CRM w celu założenia lub aktualizacji rekordów
    • eksport danych dynamicznych do programu Excel oraz ich synchronizacja

    Microsoft Office 360

    • Azure
    • SharePoint
    • OneDrive
    • OneNote
    • Word

    Aplikacjami mobilnymi

    • dostęp do bazy klientów
    • dostęp do historii kontaktów z klientem
    • planowanie spotkań
    • możliwość sporządzania notatek ze spotkań i podpięcia ich pod spotkanie lub klienta
    • synchronizacja z systemem CRM w czasie rzeczywistym
    • możliwość dodania dedykowanych rozszerzeń do CRM
    • wykorzystanie funkcji urządzenia mobilnego takich jak aparat, mapy
  • Sprzedaż

  • Marketing

  • Obsługa klienta

  • Rozszerzenia

Mocne strony Sii

  1. Ponad 30 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 2300 specjalistów kompleksowo realizujący usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

Chcesz lepiej poznać swoich klientów? Zwiększyć skuteczność działań marketingowych i wydajność sprzedaży? Skorzystaj z możliwości, jakie daje system Microsoft Dynamics CRM – najwyższej klasy system do zarządzania relacjami z klientami. System Microsoft Dynamics, który już w swej standardowej wersji posiada szereg funkcjonalności, to platforma idealnie sprawdzająca się w tworzeniu nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych.

Można go rozbudowywać w prosty i szybki sposób – specjalistyczna wiedza programistyczna nie jest wymagana. Wystarczy, że skorzystasz z kreatorów lub rozbudowanego systemu administracyjnego.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Najciekawe rozwiązania oferowane przez Microsoft Dynamics CRM

image005 image004 image003 image010 image009 image008

Mocne strony Sii

  1. Ponad 30 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 2300 specjalistów kompleksowo realizujący usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

Zrealizowane projekty

Integracja CRM z systemem SAP

Potrzeba biznesowa Klient korzysta z systemu CRM do zarządzania relacjami […]

Dynamics CRM dla firmy brokerskiej

Potrzeba biznesowa Aktualizacja z Dynamics CRM 4.0do wersji CRM 2015 […]

Moduły sprzedaży i usług dla branży poligraficznej

Potrzeba biznesowa Aktualizacja z Dynamics CRM 4.0 do CRM 2015 […]

Dynamics CRM dla przemysłu bankowego

Potrzeba biznesowa Wdrożenie narzędzia wspomagającego pracę regionalnych doradców klienta korporacyjnego […]

Nasze publikacje

Chmury Salesforce

27 października 2016

Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami.

Salesforce oferuje siedem głównych chmur: Sales, Service, Marketing, Community, Analytics, App, Internet of Things – postaram się przybliżyć każdą z nich. Warto zaznaczyć, że każda chmura dostępna jest na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie, a nawet smartwatchu. Większość z chmur pozwala również na integrację między sobą.

Przyspiesz pracę z działaniami MS Dynamics CRM dzięki dodatkowi Timeline

28 czerwca 2016

Chcesz mieć historię różnych działań na kartotece Klienta w jednym miejscu i szybciej nimi zarządzać? Pomoże Ci w tym darmowy dodatek Timeline do MS Dynamics CRM.

Czym jest dodatek Timeline

Timeline umożliwia wizualizację najważniejszych działań na Kliencie w postaci osi czasu, co zwiększa efektywność pracy z różnego rodzaju działaniami w CRM, dzięki której w prosty sposób można przeglądać przeszłe i zaplanowane akcje, jak rozmowy

JPK dla AX – przygotuj Twój system finansowy na e-kontrolę!

14 czerwca 2016

Na wdrożenie JPK zostało już niewiele czasu. Przepis wprowadzający go do Ordynacji podatkowej mówi, że wszystkieprzedsiębiorstwa prowadzące księgi podatkowe w formie elektronicznej będą podlegać e-kontrolom od 1 lipca 2016 r. Chociaż Ministerstwo Finansów podało ostateczną postać struktur raportowych dopiero w marcu bieżącego roku, już od 1 lipca 2016 r. duże przedsiębiorstwa mogą spodziewać się kar za nieprzekazanie do kontroli danych przygotowanych w oparciu o JPK. Podmioty

Salesforce – siła sprzedaży

9 czerwca 2016

Salesforce to platforma, będąca jeszcze niszą w Polsce, a która zdobywa coraz większą popularność wśród zagranicznych koncernów.

CHMURA NUMER JEDEN

Salesforce to światowy lider wśród rozwiązań CRM. Firma założona w 1999 roku, dziś zatrudnia ponad 19 tysięcy pracowników, osiąga dochód rzędu 7 miliardów dolarów i posiada największy udział na rynku CRM, obok rozwiązań SAP, Oracle, Microsoft czy IBM. Z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na aplikacje tworzone na platformie Salesforce. Na potwierdzenie, wystarczy wymienić kilka ich największych klientów: Facebook, Coca-Cola, Canon czy Toyota. W poniższym wpisie postaram się wyjaśnić co

Rozbudowa systemu MS Dynamics CRM

2 listopada 2015

Microsoft Dynamics CRM posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności w swojej standardowej wersji, które zaszyte są głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta. Ten system, to również platforma idealnie sprawdzająca się do tworzenia nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Za pomocą różnego typu kreatorów, i rozbudowanego panelu administracyjnego, w prosty i szybki sposób, bez wiedzy programistycznej można go rozbudowywać.

„Ko(d) w worku” – taki system to nie dla mnie!

23 listopada 2015

Klient jest najważniejszy! Nieważne, czy to branża medyczna, finansowa, telekomunikacyjna czy przemysłowa.

Zadowolenie klienta z jakości towaru oraz samej obsługi przekłada się na chęć skorzystania z tego, co my, jako przedsiębiorstwo, mamy mu do zaoferowania. Z kolei informacje pozyskane podczas sprzedaży i kontaktu z klientem pozwolą na trafniejsze podejmowanie kluczowych decyzji i rozwoju firmy.

Kontakt

LinkedIn
Piotr Błaszczyński

Piotr Błaszczyński CRM Practice Sales Manager

Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji o systemie MS Dynamics CRM? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij wiadomość