ddd

Service Desk

Poszukujesz doświadczonego partnera? Obsługujemy już ponad 100 000 użytkowników w Polsce!

Procesy ITIL

Incident Management, Request Fulfillment, Problem Management, Asset Management, czy Access Management – potrzebujesz wsparcia? Zgłoś się do nas!

Wsparcie lokalne w każdym miejscu w Polsce

Pomożemy Ci w rozwiązywaniu incydentów IT w Twojej firmie w trybie 24/7!

Narzędzia ITSM

Wykorzystamy nasze doświadczenie, aby wybrać odpowiednie narzędzie dla Twojej organizacji.

Potrzebujesz fachowej pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów ze stacjami roboczymi, telefonami czy tabletami? Aplikacje w Twojej firmie nie działają tak, jak powinny, a Twoja infrastruktura informatyczna wymaga wsparcia eksperckiego? Sii pomoże Tobie i Twojej organizacji!

Zapewnimy Ci wsparcie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dla Twojej wygody udostępnimy Ci jeden numer telefonu, pod który wszyscy Twoi pracownicy mogą kierować zgłoszenia o zaistniałych incydentach. Jeśli wolisz, możemy komunikować się mailowo oraz poprzez dedykowaną aplikację – dopasujemy się do Ciebie.

Jeżeli Twój problem wymaga wizyty naszego inżyniera w Twoim biurze, nie przejmuj się! Dzięki oddziałom Sii, zlokalizowanym na terenie całego kraju, nasz inżynier zjawi się u Ciebie nawet w przeciągu godziny od momentu zgłoszenia.

Chcemy wspierać Twoją firmę na najwyższym poziomie – Pomaga nam w tym metodyka ITIL, oraz wewnętrzna komórka PMO, która dba o to, aby każdy projekt był realizowany z zachowaniem najwyższej jakości i dotrzymaniem zasad rygorystycznego SLA.

Nasze usługi
Service Desk

Oferujemy usługi związane z obsługą incydentów przy pomocy zdalnej linii wsparcia w trybie 24/7, przy zachowaniu rygorystycznych zasad SLA. Pomożemy Ci w problemach, zarówno typowych, jak i tych bardziej skomplikowanych. Zdefiniowane KPI oraz zaawansowane systemy ITSM pozwolą Ci zweryfikować poziom naszych usług na bieżąco.

Wsparcie lokalne

Świadczymy usługi wsparcia serwisowego w biurach naszych klientów. Dzięki 8 oddziałom w Polsce jesteśmy w stanie zachować szybkie czasy reakcji, co dla usługi wsparci on-site jest kwestią pierwszorzędną. Aby nasze zespoły mogły działać efektywnie na terenie całego kraju, ich praca wspierana jest specjalistycznymi narzędziami ITSM.

Wsparcie Aplikacji

Oferujemy kompleksowe wsparcie i serwis aplikacji wykorzystywanych przez Twoją firmę. Zapewniamy bezpieczeństwo podczas bieżącej eksploatacji systemu, dostosowujemy go do aktualnych potrzeb Twojej organizacji i czuwamy nad jego rozwojem.

Konsulting

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, bazie wiedzy, oraz kadrze eksperckiej jesteśmy w stanie pomóc Twojej organizacji w zakresie metodyk, procesów, oraz tworzeniu kompleksowej usługi ServiceDesk. Nasz zespół pracuje w oparciu o standardy ITIL, oraz własne metodyki wypracowane przez lata funkcjonowania Sii, dzięki czemu gwarantujemy Ci najwyższy poziom doradztwa.

Mocne strony Sii

  1. Wspieramy ponad 100 000 użytkowników w Polsce.
  2. Ponad 150 specjalistów pracujących w Help Desku, Field Support /User Support.
  3. 8 oddziałów oferujących kompleksowe wsparcie w modelu 24/7/365.
  4. Działamy w oparciu o SLA i najlepsze praktyki ITIL.
  5. Transparentny system mierzący spełnianie KPI.
  6. Nasi konsultanci porozumiewają się w wielu językach.

Szukasz narzędzia ITSM odpowiedniego dla Twojej organizacji? Może już je wybrałeś, ale nadal szukasz eksperckiej wiedzy w zakresie konfiguracji? A może po prostu chciałbyś porozmawiać z ekspertami, którzy od kilkunastu lat realizują projekty dla największych organizacji na rynku i uzyskać pomoc jeszcze na etapie  wstępnej koncepcji zmiany w Twojej firmie?

Nasz doświadczony zespół pomoże Ci w każdym problemie dotyczącym Service Desk. Podpowiemy Ci jak zmapować procesy w Twojej organizacji, przedstawimy Ci efektywne narzędzia do zarzadzania obsługą zgłoszeń i pokażemy zalety i wady każdego z nich. Przede wszystkim jednak będziemy słuchać twoich potrzeb, aby nasza pomoc była jeszcze bardziej skuteczna.

Wybrane technologie

SERVICEDESK-logo-hp SERVICEDESK-logo-jira SERVICEDESK-logo-manage-engine SERVICEDESK-logo-remedy SERVICEDESK-logo-tivoli

Mocne strony Sii

  1. Wspieramy ponad 100 000 użytkowników w Polsce.
  2. Ponad 150 specjalistów pracujących w Help Desku, Field Support /User Support.
  3. 8 oddziałów oferujących kompleksowe wsparcie w modelu 24/7/365.
  4. Działamy w oparciu o SLA i najlepsze praktyki ITIL.
  5. Transparentny system mierzący spełnianie KPI.
  6. Nasi konsultanci porozumiewają się w wielu językach.

Zrealizowane projekty

Service Desk – wsparcie lokalne

Potrzeba biznesowa Rozwój organizacji sprawił, że firma podjęła decyzję o […]

Wsparcie field support 24/7

Potrzeba biznesowa Międzynarodowa firma realizująca projekty typu ServiceDesk poszukiwała najlepszego […]

Service Desk

Potrzeba biznesowa Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, minimalizacja wkładu w prace nie związane […]

Kontakt

LinkedIn
Mateusz Micek

Mateusz Micek Practice Sales Manager

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspomóc Twój biznes? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij wiadomość