ddd

SharePoint

Innowacyjne rozwiązania w zakresie Microsoft SharePoint.

Gotowe produkty

Zapoznaj się z produktami, które pozwolą zapanować nad obiegiem dokumentów w Twojej Firmie i sprawią, że proces wymiany wiedzy będzie przebiegał sprawnie!

SharePoint Online czy On-premise?

Chcesz mieć pełną kontrolę nad danymi w swojej firmie? A może stawiasz na elastyczność? Sprawdź, które rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie.

Blog SharePoint

Śledź najnowsze informacje o SharePoint na naszym blogu.

SharePoint – efektywne wdrożenie

Dowiedz się, co decyduje o sukcesie SharePoint w Twojej firmie.

Chcesz, aby Twoi pracownicy mogli dzielić się informacjami i z łatwością udostępniali dokumenty? Microsoft SharePoint to narzędzie umożliwiające wirtualną pracę zespołową przy projektach, sprawne wyszukiwanie potrzebnych informacji i wymianę zadań. Pozwoli Ci także na znaczne usprawnienie procesów biznesowych w Twojej firmie i przyniesie realne korzyści.

Jeżeli ta koncepcja przypadła Ci do gustu, nie zwlekaj i już dziś skontaktuj się z zespołem Praktyki SharePoint w Sii Polska! Z szerokiej gamy funkcjonalności oferowanych przez platformę, pomożemy Ci dobrać usługi, które najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji. Nawet jeśli potrzebujesz nieszablonowych narzędzi, stworzymy rozwiązania spełniające Twoje oczekiwania.  Gwarantujemy, że współpracując z nami wykorzystasz sto procent możliwości SharePoint.

Nasze usługi
Wdrożenia

Platforma SharePoint to wielofunkcyjne narzędzie, które zrewolucjonizuje pracę w Twojej firmie. Nasi eksperci zaplanują architekturę rozwiązania i sprawnie przeprowadzą wdrożenie systemu, dbając o wysoki standard usług.

Dedykowane rozwiązania

Dzięki szerokim możliwościom Microsoft SharePoint nasz zespół stworzy rozwiązanie dopasowane specjalnie do Twoich potrzeb, niezależnie od rodzaju platformy, na której obecnie pracujesz.

Konsulting

Nie wiesz, czy SharePoint to rozwiązanie dla Ciebie lub zastanawiasz się jak zoptymalizować jego działanie? Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i doradzimy co jest dla Ciebie najlepsze.

Migracje

Bądź zawsze na bieżąco i już dziś zdecyduj się na migrację do najnowszej wersji Microsoft SharePoint. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez cały proces, począwszy od audytu środowiska aż po wdrożenie.

Automatyzacja procesów biznesowych i przepływów pracy

By uniknąć nagromadzenia dokumentów, nad którymi nikt już nie panuje, zaprojektujemy i wdrożymy w Twojej firmie formularze i przepływy pracy dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb, z wykorzystaniem takich narzędzi jak Nintex. Dzięki nim z łatwością utrzymasz porządek w swojej firmie.

Migracja do chmury

SharePoint Online hostowany na platformie Office 365 to nowoczesny sposób przechowywania informacji oparty na rozwiązaniach chmurowych, który pozwala ograniczyć koszty infrastruktury. Zaufaj naszym ekspertom i dokonaj migracji danych na miarę XXI wieku.

BI

Chcesz mieć kontrolę nad swoją firmą? Pewność, że właściwie reagujesz na bieżące wydarzenia? Przygotujemy dla Ciebie najważniejsze wskaźniki i wykresy, które pozwolą Ci zawsze trzymać rękę na pulsie swojej organizacji.

Mocne strony Sii

  1. Zespół 40 ekspertów SharePoint, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych SharePoint, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 2000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint.
  4. Specjaliści SharePoint dostępni w 8 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.

Szukasz gotowych produktów SharePoint, które mógłbyś wprowadzić do swojej firmy? Praktyka SharePoint w Sii dysponuje całym zestawem narzędzi, które w każdej chwili możesz dodać do swojej witryny! Wszystkie nasze rozwiązania są na co dzień wykorzystywane przez kilkudziesięciu klientów i zyskują coraz większą popularność.

W naszej ofercie znajduje się szereg produktów, które zwiększają produktywność Twoich pracowników, rozszerzają możliwości witryn SharePoint, a także wspomagają procesy decyzyjne. Z łatwością dostosujemy każde rozwiązanie do Twoich indywidualnych potrzeb, co znacznie zwiększy efektywność platformy SharePoint.

Nasza produkty

  • Potrzeba biznesowa:

    • Budowanie dobrej relacji z pracownikami oraz pozytywnego wizerunku firmy
    • Stworzenie centralnej witryny, dzięki której pracownicy są na bieżąco ze wszelkimi informacjami o sukcesach, inicjatywach i wydarzeniach w firmie
    • Umożliwienie pracownikom wnioskowania o utworzenie witryn dedykowanych dla ich potrzeb
    • Możliwość zarządzania witrynami przez osoby bez wykształcenia informatycznego
    • Optymalizacja pracy dzięki wbudowanym mechanizmom integracyjnym np. dostęp do kalendarzy z poziomu Outlooka, jednoczesna praca na dokumentach Word przez kilka osób, akceptacje dokumentów, przydzielanie zadań do pracowników
    • Możliwość szybkiego dotarcia z ważnymi wiadomościami do pracowników firmy
    image001

     

    Procesy:

    image004

    • Edytor przygotowuje treść artykułu
    • Edytor decyduje:
      • Czy artykuł powinien być wyświetlany w danej lokalizacji/departamencie czy we wszystkich lokalizacjach,
      • Czy powiadomienie email powinno być wysłane,
      • Czy artykuł powinien być widoczny dla użytkowników (możliwość tworzenia szkiców),

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Portal wyświetla 3 najnowsze artykuły. Przy każdym artykule prezentowany jest: Tytuł, Wprowadzenie (lead, zajawka), Data publikacji, lokalizacja, autor. Artykuł, któremu autor nie nadał zdjęcia otrzyma tzw. Zaślepkę czyli zdjęcie domyślne
    • Witryna główna portalu wykrywa lokalizację pracownika i dostosowuje do niej treści
    • Użytkownik może zobaczyć więcej wpisów: ze swojej lokalizacji lub z całej firmy
    • Lista prezentuje wszystkie aktualne artykuły
    • Aby przejść do artykułu, klikamy na jego tytuł lub zdjęcie
    image005
  • Potrzeba biznesowa:

    • Stworzenie firmowej tablicy ogłoszeniowej (kupię, sprzedam, zamienię, wynajmę)
    • Narzędzie do integracji pracowników w zakresie kompetencyjnym (fora techniczne, fora specjalizacyjne, fora departamentowe)
    • Integracja pracowników według lokalizacji w jakich pracują (fora oddziałowe)
    • Udostępnienie przestrzeni do wymiany informacji dla kół zainteresowań (np. pracowników grających w piłkę nożną, użytkowników kart Multisport, członków prywatnej opieki medycznej)
    • Utworzenie bazy wiedzy na temat popularnych problemów i sposobów ich rozwiązywania (np. dla pierwszej linii wsparcia Help Desk)
    • Tworzenie i zarządzanie forami przez osoby bez wykształcenia informatycznego.
    image009

     

    Procesy:

    image013

    • Organizacja decyduje o liczbie forów dyskusyjnych oraz ich rodzajach (np. lokalizacyjne i kompetencyjne).
    • Wyznaczani są moderatorzy – opiekunowie poszczególnych forów.
    • Fora są uruchamiane.

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Menu górne zawiera listę forów dyskusyjnych, które mogą mieć strukturę hierarchiczną
    • Menu boczne można dowolnie modelować (treść, kolejność)
    • Kategorie umożliwiają profilowanie dyskusji i utrzymanie porządku
    • Lista dyskusji pozwala spojrzenie z różnych perspektyw: najnowsze dyskusje, moje dyskusje, pytania bez odpowiedzi, pytania z odpowiedziami.
    image015
  • Potrzeba biznesowa:

    • Umożliwienie zgłaszania uwag/pomysłów/usprawnień wszystkim pracownikom organizacji (na wzór Toyota Production System = Thinking People System)
    • Automatyzacja przypisywania zadań według zakresów odpowiedzialności lub innych atrybutów
    • Zapewnienie pracowników, że każdy pomysł zostanie oceniony (rozliczalność osób odpowiedzialnych za obszary)
    • Możliwość oddawania głosów lub „lajkowania” zgłoszonych pomysłów
    • Analiza obszarów dla których wpływa największa ilość zgłoszeń – obszary potencjalnie wymagające istotnych zmian organizacyjnych
    • Zbudowanie bazy wiedzy o wdrożonych pomysłach i usprawnieniach
    • Umożliwienie oceny rozwoju organizacji
    image021

     

    Procesy:
     
    image025

    • Pracownik zgłasza pomysł
    • Moderator go akceptuje lub odrzuca
    • System przypisuje zadanie do właściciela
    • Właściciel decyduje o realizacji i zamyka zgłoszenie
    • Na każdym etapie wysyłane jest powiadomienie mailowe

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Formularz jest prosty do wypełnienia – nie zniechęca.
    • Obszary i zakresy są w pełni konfigurowalne.
    • Zaznaczamy zgłoszenie i jeżeli uważamy, że jest warte oceny, klikamy „Kwalifikuj”. Zgłaszający otrzyma powiadomienie mailowe.
    image027
  • Potrzeba biznesowa:

    • Utworzenie przestrzeni do współdzielenia dokumentów oraz organizacji pracy dla różnorodnych zespołów (projektowych, departamentowych, hierarchicznych)
    • Zapewnienie bezpieczeństwa dokumentów i treści przechowywanych w zasobach informatycznych przedsiębiorstwa
    • Umożliwienie pracownikom wnioskowania o utworzenie witryn dedykowanych dla ich potrzeb
    • Możliwość zarządzania witrynami przez osoby bez wykształcenia informatycznego
    • Optymalizacja pracy dzięki wbudowanym mechanizmom integracyjnym np. dostęp do kalendarzy z poziomu Outlooka, jednoczesna praca na dokumentach Word przez kilka osób, akceptacje dokumentów, przydzielanie zadań do pracowników
    • Automatyzacja prostych procesów biznesowych

     

    sharepoint z feedback

     

    Procesy:

     

    image047

     

     

    • Organizacja decyduje w jaki sposób zorganizowane są witryny (departamentowo czy wg. lokalizacji).
    • Tworzenie witryn w podstawowym zakresie i udostępnienie ich użytkownikom.
    • Uruchomienie procesu wnioskowania o utworzenie witryny.
    • Wyznaczenie tzw. „Power Usera” – osoby, która będzie wsparciem merytorycznym dla użytkowników.
    • Wraz ze wzrostem świadomości o ułatwieniach, które dają TeamSites – zacznie wzrastać zapotrzebowanie na nie oraz wydajność pracy.

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Nawigacja może być tworzona automatycznie lub zarządzana ręcznie.
    • Treści mogą być statyczne lub dynamiczne (generowane automatycznie przez system).
    image027
  • Potrzeba biznesowa:

    • Udostępnienie pracownikom zdjęć z imprez firmowych, wydarzeń Employment Branding, gal i konferencji
    • Zwiększenie zainteresowania pracowników portalem intranetowym
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród pracowników
    image021

     

    Procesy:

     

    image035

    • Moderator (np. pracownik HR) umieszcza zdjęcia w galerii swojej lokalizacji/departamencie.
    • Moderator wybiera zdjęcie główne galerii.
    • Moderator wysyła powiadomienie mailowe do osób zainteresowanych (np. oddziału lubelskiego).

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Galerie zdjęć można przeglądać z wg. Lokalizacji
    • Dla każdej galerii można wybrać zdjęcie, które będzie jej wizerunkiem
    • Każda galeria jest opisana zdjęciem, tytułem katalogu, lokalizacją oraz miesiącem dodania
    image027
  • Aktualności

  • Forum dyskusyjne

  • Feedback

  • Teamsites

  • Galeria

Mocne strony Sii

  1. Zespół 40 ekspertów SharePoint, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych SharePoint, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 2000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint.
  4. Specjaliści SharePoint dostępni w 8 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.

SHAREPOINT-Logo-sharepoint

W zależności od Twoich potrzeb, możesz zdecydować się na wersję SharePoint Server korzystając ze środowiska, które już posiadasz, bądź też na rozwiązanie chmurowe Office 365, gdzie nie musisz inwestować we własną infrastrukturę. Niezależnie od tego w którą stronę pójdziesz, mamy dla Ciebie szereg usług, które pomogą Ci w realizacji postawionego sobie celu.

Praktyka SharePoint w Sii Polska składa się z kilkudziesięciu ekspertów, którzy są gotowi stworzyć dla Ciebie rozwiązanie szyte na miarę. Wykorzystując bogate doświadczenie naszego zespołu, chętnie wskażemy Ci optymalną drogę dla Twojej firmy, dzięki czemu zredukujesz koszty i zwiększysz produktywność swoich pracowników.

Nasze technologie

SharePoint Server

Office 365

Mocne strony Sii

  1. Zespół 40 ekspertów SharePoint, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych SharePoint, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 2000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint.
  4. Specjaliści SharePoint dostępni w 8 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.

Zrealizowane projekty

Audyt istniejącej farmy SharePoint – migracja SP...

Potrzeba biznesowa Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i […]

Audyt farmy SharePoint

Potrzeba biznesowa Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i […]

System User Feedback – stworzenie rozwiązania...

Potrzeba biznesowa Stworzenie aplikacji umożliwiającej użytkownikom dodawanie feedback’u do kastomizowanych […]

Nasze publikacje

Dni Webcon 2016

4 sierpnia 2016

W połowie czerwca firma Webcon zorganizowała spotkanie z potencjalnymi i aktualnymi klientami oraz z partnerami takimi jak Sii. Podczas dwudniowych warsztatów zaprezentowana została nowa wersja systemu BPS oraz wiele ciekawych rozwiązań.

Nowości w Webcon BPS

W pierwszym dniu warsztatów zaprezentowane zostały zmiany w nowej wersji. Następnie zostały one szczegółowo omówione drugiego dnia, podczas bardziej szczegółowych prezentacji technicznych przeprowadzonych w trzech równoległych blokach. Każdy z uczestników znalazł więc coś dla siebie.

Webcon days 2016

4 sierpnia 2016

The Webcon company  organized a meeting in mid-June. Present and potential clients and partners like Sii were invited. During  two-day workshop a new version of BPS system as well as numerous interesting solutions were presented.

What’s new in Webcon BPS

On the first day, the Webcon team hinted at new functions and elaborated on them next day, showing details in practical and technical presentations conducted in three parallel thematic blocks. Every participant could find something for himself.

SharePoint Calendar

25 lipca 2016

Sharepoint Calendar has been around since a beginning of a SharePoint although this functionality is really great it can cause some problems for each developer. Let`s have a look on somke major functionalities that this app provides:

  • Integration with Outlook
  • Support for recurring events
  • Ability to add colourfull overlays (up to 9 overlays in standard)

Those main features provided above make the calendar a powerfull app but what are the issues if we look from a perspective of a developer?

Nintex Workflow – tworzymy nowy proces

18 lipca 2016

Zgodnie z zapowiedzią, w dzisiejszym artykule zaprezentowane zostanie tworzenie nowego procesu. Za przykład posłuży nam mocno uproszczony obieg wniosku urlopowego.

Rodzaje akceptacji

SharePoint w połączeniu z Nintex Workflow oferuje kilka możliwych podejść do kwestii przepływów akceptacyjnych. Pierwszym z nich jest użycie normalnego dokumentu lub zbioru dokumentów oraz manipulacja uprawnieniami i metadanymi takimi jak status.

Webcon BPS Express – pierwszy krok do automatyzacji

21 czerwca 2016

Witaj!

W moim ostatnim poście opisałem platformę przepływów pracy Webcon BPS oraz porównałem ją ze zwykłymi przepływami pracy. Mój kolega Jacek przedstawił zalety systemu Nintex, który również pozwala na przygotowywanie przepływów pracy. W tym artykule przedstawię Ci nowe, bezpłatne rozwiązanie, udostępnione przez naszego partnera, firmę Webcon.

Nasz zespół zajmuje się przygotowywaniem przepływów pracy pod wszystkie wymienione systemy, przy czym każdy z nas

Building business processes in Webcon BPS

10 czerwca 2016

SharePoint enables clients to create a few basic workflows using templates, e.g. document approval or feedback gathering. Workflows can also be created and modified with SharePoint Designer, but it may happen that this solution will turn out to be insufficient. As a Webcon partner, Sii SharePoint Practice designs custom workflows using an innovative tool Webcon Business Process Suite. We present to you a short summary of the product covering benefits of the decision to purchase a Webcon licence.

Budowanie procesów biznesowych z Webcon BPS

10 czerwca 2016

SharePoint umożliwia tworzenie kilku podstawowych przepływów pracy z użyciem gotowych szablonów, jak np. zatwierdzenie dokumentu, lub zebranie uwag i opinii użytkowników. Przepływy można też tworzyć i modyfikować posługując się dodatkiem SharePoint Designer, jednak może dojść do sytuacji, w której narzędzie to okaże się niewystarczające. Praktyka SharePoint Sii, jako partner firmy Webcon, tworzy dedykowane przepływy pracy przy pomocy innowacyjnego rozwiązania Webcon Business

SharePoint dla początkujących cz. 2

2 czerwca 2016

Po chwili przerwy czas powrócić do naszych zmagań z podstawami SharePoint. Z racji tego, że od publikacji pierwszego wpisu z serii minęło kilka tygodni, a pamięć bywa zawodna, pokrótce przypomnę najważniejsze informacje. SharePoint to wielozadaniowa platforma, którą firmy często wykorzystują do przechowywania i zarządzania dokumentami i informacjami wewnątrz organizacji. Drzewiasta struktura SharePoint, która odwzorowuje hierarchię danych, prezentuje się następująco:

Przepływy pracy – Webcon BPS

23 maja 2016

Przepływy pracy są narzędziem automatyzującym procesy biznesowe. Dobrze zaprojektowane procesy pozwalają oszczędzić czas, zapewnić spójność informacji, wesprzeć archiwizację dokumentów czy wyręczyć pracownika, który nie musi już zwracać się osób odpowiedzialnych za konkretne dokumenty. Przyspieszenie procesowania dokumentów ułatwia pracę osobom zatrudnionym w firmie oraz zmniejsza koszty prowadzenia biznesu.

Nintex Workflow – przyjazna alternatywa dla OOTB SharePoint Workflows cz.1

12 maja 2016

Decydując się na wdrożenie platformy Microsoft SharePoint w firmie lub organizacji musimy liczyć się z tym, że w miarę upływu czasu coraz większy obszar działań będzie realizowany
za jego pomocą, stopniowo zwiększając ogólną korzyść płynącą z rozwiązania. Zaczynając od funkcji repozytorium dokumentów, bazy wiedzy i innych statycznych funkcjonalności usprawniających pracę grupową, naturalnym kolejnym krokiem będzie rozważenie i zaplanowanie (częściowej lub całkowitej) automatyzacji procesów biznesowych będącej w ofercie Sii Polska na platformę Microsoft SharePoint.

Kontakt

LinkedIn
Michał Kopczyński

Michał Kopczyński SharePoint Practice Manager

Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji o systemie SharePoint? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij wiadomość