Sektor publiczny

Obecnie każdy z nas posiada „oddział” banku w swoim smartfonie i dostęp do Internetu z każdego miejsca w kraju. Uzyskujemy natychmiastowo niezbędne nam informację, dokonujemy przelewów, płacimy rachunki, sprawdzamy pogodę czy rezerwujemy bilety. Na naszych oczach światowa gospodarka zmienia się w gospodarkę cyfrową.

Mając już to wszystko, i co raz więcej, oczekujemy szybkich i wygodnych narzędzi i usług także ze strony administracji publicznej, oczekujemy e-usług. Co więcej – oczekujemy usług prostych. Każdy obywatel czy przedsiębiorca bez dogłębnej znajomości aspektów technicznych czy struktury administracji, z którą się kontaktuje, powinien móc załatwić drogą elektroniczną dowolną sprawę.

Przyszedł czas na cyfryzację administracji. W takim momencie SII jest gotowe na podjęcie nawet największych wyzwań. Po latach intensywnych doświadczeń i realizacji z sukcesem wielu projektów informatycznych w różnych sektorach (m.in. w sektorze publicznym, bankowym, telekomunikacyjny, utilities, farmaceutycznym)  potrafimy projektować, wdrażać i sprawnie utrzymywać złożone systemy informatyczne, a w szczególności takie, które są oparte na procesach i e-usługach.

Sii, jako organizacja zdefiniowała sobie pięć celów, które wyznaczają kierunek jej rozwoju. Jednym z nich jest satysfakcja klientów i śmiało możemy się szczycić tym, że również w sektorze publicznym nasi klienci są zadowoleni z jakości świadczonych przez nas usług – jest to zdecydowany wyróżnik w tym sektorze.

Integrujemy, migrujemy, testujemy i wdrażamy. A wszystko to z pasją, jaka dzisiaj potrzebna jest administracji publicznej by stać się atrakcyjną i konkurencyjną e-administracją.

 

Jeżeli chcą się Państwo zapoznać ze szczegółami naszej oferty, zapraszam do kontaktu.

Jacek Ziółkowski Sales Specialist | BU Public to@domain

Wybierz Sii polska

  • Ponad 2300 inżynierów IT różnych specjalności.
  • Praktyczna wiedza o Sektorze Publicznym, zarówno biznesowa, jak i techniczna.
  • Bogate zaplecze inżynierów IT: konsultantów, architektów i programistów z doświadczeniem sektorowym.
  • Aktywny udział w tworzeniu e-Państwa (e-KRK, System Wspierający Obsługę Gospodarowania Odpadami).
  • Odpowiedzialność end-to-end za projekt: od zarządzania, planowania, architektury, aż po wdrożenie i testy.
  • 8 oddziałów, świadczących wsparcie IT w modelu 24/7, zlokalizowanych w największych polskich miastach.

 

Nasza oferta dla

Modele WspółpracyZawsze dostosowujemy się do potrzeb Klienta

Nasze referencje

Nasi klienci Oni nam zaufali:

Wyślij wiadomość