Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Poznanie rożnych form motywowania zespołu, budowania autorytetu, zagadnień związanych z przywództwem (również sytuacyjnym) oraz sposobów i technik udzielania informacji zwrotnej.

Korzyści
  • Uczestnicy szkolenia poznają i zrozumieją:
    • zagadnienia związane z zarządzaniem (w tym definicję pojęcia i jego elementy składowe);
    • cechy charakterystyczne przywódcy oraz teorię przywództwa sytuacyjnego
    • sposoby motywowania i czynniki motywacyjne.
  • Słuchacze będą potrafili:
    • wskazać czynniki motywacyjne odpowiednie dla pracownika,
    • dobrać styl zarządzania właściwy do etapu rozwoju pracownika,
    • skutecznie przekazywać informację zwrotną z wykorzystaniem techniki SPINKA
Zakres szkolenia
  • Pojęcie zarządzania
    • definicja
    • elementy składowe
  • Menedżer a przywódca
    • różnice
    • cechy
    • zadania
  • Motywowanie pracowników
    • czynniki motywujące
    • dostosowanie motywatorów do sytuacji i pracownika
    • teoria Herzberga
  • Rozwój pracownika i przywództwo sytuacyjne Blancharda
  • Komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej na różnych etapach rozwoju
    • instruktaż
    • SPINKA
    • SPINKA oparta na pytaniach
    • komunikat „JA”
    • model FUKO
    • rozmowa coachingowa
  • Budowanie autorytetu – komunikowanie reguł szefa
Adresaci

Osoby na co dzień zarządzające zespołami ludzi, w szczególności menedżerowie, liderzy zespołów, kierownicy; dodatkowo wszyscy, którzy pracując z ludźmi chcieliby usystematyzować wiedzę, przećwiczyć wybrane techniki oraz wymienić się doświadczeniami z innymi menedżerami.

Cel szkolenia

Poznanie rożnych form motywowania zespołu, budowania autorytetu, zagadnień związanych z przywództwem (również sytuacyjnym) oraz sposobów i technik udzielania informacji zwrotnej.

Korzyści
  • Uczestnicy szkolenia poznają i zrozumieją:
    • zagadnienia związane z zarządzaniem (w tym definicję pojęcia i jego elementy składowe);
    • cechy charakterystyczne przywódcy oraz teorię przywództwa sytuacyjnego
    • sposoby motywowania i czynniki motywacyjne.
  • Słuchacze będą potrafili:
    • wskazać czynniki motywacyjne odpowiednie dla pracownika,
    • dobrać styl zarządzania właściwy do etapu rozwoju pracownika,
    • skutecznie przekazywać informację zwrotną z wykorzystaniem techniki SPINKA
Zakres szkolenia
  • Pojęcie zarządzania
    • definicja
    • elementy składowe
  • Menedżer a przywódca
    • różnice
    • cechy
    • zadania
  • Motywowanie pracowników
    • czynniki motywujące
    • dostosowanie motywatorów do sytuacji i pracownika
    • teoria Herzberga
  • Rozwój pracownika i przywództwo sytuacyjne Blancharda
  • Komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej na różnych etapach rozwoju
    • instruktaż
    • SPINKA
    • SPINKA oparta na pytaniach
    • komunikat „JA”
    • model FUKO
    • rozmowa coachingowa
  • Budowanie autorytetu – komunikowanie reguł szefa
Adresaci

Osoby na co dzień zarządzające zespołami ludzi, w szczególności menedżerowie, liderzy zespołów, kierownicy; dodatkowo wszyscy, którzy pracując z ludźmi chcieliby usystematyzować wiedzę, przećwiczyć wybrane techniki oraz wymienić się doświadczeniami z innymi menedżerami.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Warsztat – prezentacja, ćwiczenia w grupach. Dostępne w formule online.

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Komunikacja z trudnym Klientem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Train the Trainers

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?