Dowiedz się, jak zwiększyć potencjał sprzedaży dzięki systemowi CRM, weź udział w bezpłatnym webinarium!
Już 22 czerwca 2016 odbędzie się webinarium organizowane wspólnie przez Sii, Microsoft i serwis Decyzje IT. Skierowane jest ono do wszystkich firm, które chcą podnieść jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.
Podczas 60 minutowej prezentacji pt. „Zwiększ potencjał sprzedaży i jakość obsługi klienta dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM z centralką telefoniczną”, Anna Chmielewska, Business Consultant Microsoft Dynamics w Sii, przedstawi korzyści, jakie można czerpać z systemu Dynamics CRM zintegrowanego z centralką telefoniczną. Opowie też o tym, jak usprawnić i ułatwić kluczowy element procesu sprzedaży i obsługi posprzedażowej, czyli kontakt z klientem.
Prelegentka zaprezentuje jak, wykorzystując system Dynamics CRM, wykonywać połączenia telefoniczne, a dzięki automatycznemu dostępowi do kartoteki rozmówcy rejestrować i identyfikować jego tożsamość, czy w końcu, jak analizować historię kontaktów.
„Na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z klientem wiemy jak ważne jest nie tylko nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, ale przede wszystkim utrzymanie długotrwałej relacji. Prezentowane przez nas narzędzia znacznie ułatwiają ten proces. Podczas webinarium podzielimy się wiedzą na temat rozwiązania, bazującego na systemie wdrożonym również w Sii, które z powodzeniem wspiera procesy sprzedażowe w naszej firmie” – mówi Piotr Błaszczyński, CRM Sales Manager w Sii.
Do udziału w webinarium szczególnie zachęcamy Dyrektorów i Kierowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Agenda oraz link do rejestracji znajduje się na stronie szkolenia na portalu Decyzje IT – serdecznie zapraszamy!
Uwaga, liczba miejsc ograniczona.
Zapraszamy również do zapoznania się z pełną ofertą Sii w zakresie wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM.