top-image
WSTECZ

Lubelski oddział Sii Polska liczy już ponad 500 osób. Sprawdź co wyróżnia go na tle pozostałych regionów

Sii Polska zatrudnia już ponad 500 osób w Lublinie, a w planach ma powiększenie o kolejne 100. Zespoły lubelskiego oddziału wspierają projekty realizowane dla klientów zewnętrznych i te usprawniające procesy wewnętrzne, a wszystko to w najnowszych technologiach i świetnej atmosferze.

Sii Lublin to oddział, który powstał w 2013 roku jako siódmy oddział firmy. Początkowo jako Delivery Center, wspierając zdalnie pozostałe oddziały Sii, dziś zespół z Lublina liczy ponad 500 osób i pracuje z ponad 200 międzynarodowymi klientami. Wśród nich są firmy ze wszystkich sektorów gospodarki, takie jak Puma, Sabre, ABB, CGM, Reckitt, SHV Energy, Ingenico, PKO BP, KUKA, Staples, Cambio, Berlingske Media czy Qiagen.

– Tak dynamiczny wzrost oddziału możliwy jest dzięki kilku czynnikom. Po pierwsze wysokie zatrudnienie wynoszące w ostatnich latach ponad 100 osób rocznie. Po drugie bardzo niska rotacja na poziomie 12%, co świadczy o bardzo dobrych warunkach pracy oraz możliwościach rozwoju oferowanych przez Sii. Kandydaci chcą pracować z nami, ponieważ widza w nas stabilnego pracodawcę oraz szerokie pole do rozwoju w wielu technologiach – mówi Artur Palac, Regional Director w Sii Lublin.

Setki projektów w najnowszych technologiach

Zespół Sii Lublin ma za sobą ponad 800 projektów w różnych technologiach. Od systemów wbudowanych w językach C/C++ czy Java Embedded, przez aplikacje desktopowe i webowe w technologiach .Net Core, C#, TypeScript, Java, Docker, Kubernetes, mikroserwisy czy aplikacje mobile w Kotlin, Swift, Flutter czy Java, po systemy ERP: MS Dynamics AX, Dynamics 365.

Część tych projektów realizowanych jest przez zespoły Centrów Kompetencyjnych Sii Polska.

–  Centrum Kompetencyjne Modern Workplace prowadzi klientów przez proces transformacji cyfrowej – mówi Sebastian Cięszczyk, Lider Offeringu w Sii. – Wspieramy zmiany w dużych organizacjach, dzięki którym procesy biznesowe są wydajne i zoptymalizowane, użytkownicy mogą lepiej wykorzystać swój czas a ryzyko pomyłek jest zredukowane do minimum. Nasze prace mają wyjątkowe znaczenie szczególnie w okresie pandemii. Dzięki wzmożonym wysiłkom zapewniliśmy naszym klientom ciągłość pracy i ekstremalnie szybkie wdrożenie narzędzi do pracy zdalnej w oparciu o platformy Microsoft 365 czy Google Workspace – dodaje.

–  W ramach Centrum Kompetencyjnego IT Operations świadczymy dla naszych klientów zaawansowane usługi w obszarze wsparcia użytkowników, infrastruktury IT, cyberbezpieczeństwa oraz ServiceNow – mówi Jarosław Lakutowicz, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego w Sii. – Nasz kilkudziesięcioosobowy zespół Service Desk jest idealnym miejscem na rozpoczęcie przygody z branżą IT – dodaje.

Wsparcie procesów wewnętrznych

Lubelskie zespoły Sii to nie tylko wsparcie użytkowników zewnętrznych, ale też tworzenie i wsparcie systemów i aplikacji dla wszystkich pracowników firmy, czyli ponad 6 000 użytkowników.

– Jako część Internal IT działamy na wielu płaszczyznach, począwszy od obsługi potencjalnych klientów i kandydatów przez zespół Contact Center po obsługę pracowników naszej firmy przez zespół Service Desk przy wykorzystaniu najlepszych praktyk ITIL oraz najnowszych technologii – wyjaśnia Mateusz Żmijan, Service Desk Manager w Sii. – Firma przywiązuje ogromną wagę do rozwoju pracowników, stawia nie tylko na pogłębianie wiedzy teoretycznej, ale również umożliwia wykorzystywanie jej w praktyce. Początkowo zespół Service Desk w Lublinie tworzyły 4 osoby, a teraz jest nas już ponad 20. Wiele osób, które obecnie pełni różne role w Sii, w tym product ownerów, team leaderów, testerów, administratorów systemów, a nawet jeden business development manager, zaczynało swoją przygodę w IT właśnie w zespole Service Desk – dodaje.

W oddziale lubelskim zlokalizowana jest też duża część zespołu Aplikacji Biznesowych Internal IT.

– W oparciu o Microsoft Dynamics 365, dostarczamy niezbędne systemy i rozwiązania wspierające nasz biznes i projekty. Obecnie koncentrujemy uwagę na robotyzacji procesów, dostarczaniu rozwiązań chmurowych, czy takich opartych na sztucznej inteligencji – mówi Kinga Próchniak, Domain Leader / Team Manager w Sii.

– Zespół SharePoint zajmuje się rozwojem i utrzymaniem aplikacji wewnętrznych opartych głównie o technologie SharePoint, Microsoft365 oraz .NET. Pracując z Lublina i zdalnie z 4 innych oddziałów, obecnie liczy już ponad 30 osób. Tworzymy całkiem nową platformę MySii dla kandydatów, opartą na najnowszych technologiach, która ma na celu usprawnienie procesu rekrutacji do naszej organizacji – mówi Magdalena Zdzisińska, Product Owner w Sii.

Najmłodszą jednostką biznesową zlokalizowaną w Lublinie jest Centrum Usług Wspólnych, gdzie obsługiwany jest rejestr dokumentów i fakturowanie dla całego Sii.

– Centralizacja tych procesów pozwala nam mieć pewność, że zachowamy spójność standardów i najwyższą jakość pracy. Jest to odpowiedź na szybki rozwój naszej organizacji – mówi Anna Poleszak, Administration Shared Services Center Manager w Sii.

Najważniejsza jest atmosfera

Tym, co wyróżnia Sii na mapie Lublina są nie tylko najnowsze technologie i międzynarodowi klienci, ale też unikalna atmosfera panująca w biurze. Mimo elastycznego podejścia do pracy zdalnej,  pracownicy cenią sobie wspólnie podejmowane inicjatywy, takie jak imprezy integracyjne, akcje charytatywne np. PSii Patrol, wsparcie domów dziecka i hospicjów czy wspólne treningi sportowe.

– Nowoczesne biuro zapewnia komfort pracy, a w kuchniach czy fun roomie zawsze dużo się dzieje. Dla tych osób, które jednak wybierają pracę zdalną dostępne są również różne inicjatywy online: szkolenia, konkursy, webinary czy akcje charytatywne – mówi Iwona Michaluk, Senior UX Designer w Sii.

W Sii Lublin działa też Komitet Pracowników – to inicjatywa oddolna, która wspiera integrację pracowników oddziału, umożliwiając zaangażowanie w organizację kluczowych dla firmy wydarzeń.

– Dzięki tym spotkaniom mamy realny wpływ na spełnianie oczekiwań i pomysłów naszych Power People z Lublina. Możemy na bieżąco adresować wątpliwości i rozwiązywać problemy – mówi Michalina Zarzeczna-Dudziak, Administration Shared Services Center Manager w Sii, przedstawicielka Komitetu Pracowników.

Sii jest jedyną firmą IT w Lublinie, która otrzymała tytuł Great Place to Work. Wskaźnik badania w oddziale lubelskim potwierdza, że to właśnie te koleżeńską atmosferę pracownicy cenią sobie w Sii najbardziej.

– Łączą nas nie tylko wspólne zainteresowania, pasje, ale również zaangażowanie w tworzenie najlepszego miejsca pracy! – mówi Aleksandra Wojciechowska, Regional HR Operations & Billing Manager w Sii.

Sii Lublin ma ambitne plany na rozwój. Biorąc pod uwagę ilość otwartych stanowisk, do końca roku liczba pracowników może wzrosnąć nawet o 100. W planach jest też rozwijanie w oddziale lubelskim kolejnych jednostek centralnych Sii Polska, takich jak Recruitment Shared Services Center.

Chcesz zostać częścią zespołu Sii Lublin i rozwijać się w najnowszych technologiach w świetnej atmosferze pracy? Sprawdź nasze oferty pracy i dołącz do nas!

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?