Konferencja Sii i Adobe – jak zamienić wyzwania marketingowe w korzyści biznesowe - Aktualności - Sii
Previous Page

Aktualności

Konferencja Sii i Adobe – jak zamienić wyzwania marketingowe w korzyści biznesowe
Strona główna Aktualności Newsy Konferencja Sii i Adobe – jak zamienić wyzwania marketingowe w korzyści biznesowe

Konferencja Sii i Adobe – jak zamienić wyzwania marketingowe w korzyści biznesowe

Przewiń w dół

08 listopada 2016

  • podziel się:

Już 15 listopada w Warszawie, odbędzie się konferencja dedykowana osobom zajmującym się działaniami marketingowymi w firmie: „Turn marketing challenges into business opportunities” – czyli o tym, jak czerpać korzyści biznesowe z działań marketingowych. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez Adobe oraz Sii Polska – integratora rozwiązań Adobe w Polsce.

Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z gamą narzędzi stworzonych na potrzeby Digital Marketingu i zarządzania relacjami z klientem, wchodzącymi w skład Adobe Marketing Cloud, a także do wymiany doświadczeń z przedstawicielami przedsiębiorstw, którym zastosowanie rozwiązań Adobe pomogło zoptymalizować strategię działań marketingowych on-line, a dzięki temu rozwinąć biznes.

Platforma Adobe Marketing Cloud integruje osiem aplikacji, wspierających działania, składające się na skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. Umożliwia m.in. zebranie wszystkich dostępnych danych i treści marketingowych w jednym miejscu, ułatwia uzyskanie jak najpełniejszej informacji o kliencie, tworzenie spersonalizowanych kampanii czy efektywne zarządzanie treścią.

W Polsce, wdrożeniem oraz popularyzacją Adobe Marketing Cloud – uznanego za wiodące rozwiązanie Digital Marketingowe w niezależnych rankingach Gartner i Forrester, zajmują się specjaliści z Praktyki Digital Sii Polska.

Jednym z prelegentów listopadowej konferencji będzie Rafał Rewiński – inżynier oprogramowania w Sii, który na przykładzie implementacji przeprowadzonej dla firmy z branży Retail, działającej w kilku krajach, pokaże jak można ograniczyć koszty i zwiększyć wydajność działania przedsiębiorstwa, dzięki możliwościom, jakie daje Adobe Experience Manager w zakresie tworzenia i zarządzania treścią oraz kreowania i zarządzania wizerunkiem firmy oraz zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta.

 

Szczegółowe informacje o konferencji

Adobe Digital Marketing Breakfast in Warsaw.

Turn Digital Marketing challenges into business opportunities

Data: 15 listopada 2016, w Warszawie

Godzina: 8:20 – 14:00

Pełny program konferencji

 

To również może Cię zainteresować

Wyślij wiadomość

podziel się ze znajomymi

captcha