Previous Page

Aktualności

Salesforce to elastyczne rozwiązanie pozwalające na optymalizację pracy niezależnie od rozmiaru organizacji
Strona główna Aktualności Newsy Salesforce to elastyczne rozwiązanie pozwalające na optymalizację pracy niezależnie od rozmiaru organizacji

Salesforce to elastyczne rozwiązanie pozwalające na optymalizację pracy niezależnie od rozmiaru organizacji

Przewiń w dół

29 maja 2019

  • podziel się:

Dzięki wszechstronności Salesforce, możliwe jest tworzenie niestandardowych, elastycznych rozwiązań, doskonale dopasowanych do potrzeb organizacji. W rezultacie system idealnie może sprawdzić się zarówno w globalnej korporacji, jak i małej, lokalnej firmie. Udowadniają to eksperci Sii, z sukcesem realizując projekty często skrajnie różniące się od siebie skalą i założeniami.

Rewolucja wspierana przez sztuczną inteligencję

Narzędzia dostarczane przez Salesforce pozwalają całkowicie zrewolucjonizować obsługę klienta, marketing, budowanie społeczności, analizę danych czy e-commerce, umożliwiając zebranie wszystkich informacji w obrębie jednej, ogólnodostępnej i intuicyjnej platformy. Użytkownicy Salesforce mają dostęp do kluczowych danych niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz urządzenia, z którego korzystają.

Coraz większe znaczenie w rozwoju produktów Salesforce odgrywa sztuczna inteligencja, która coraz częściej odpowiada za realizację powtarzających się zadań w organizacji, ułatwia użytkownikom planowanie i organizowane codziennych obowiązków, potrafi nawet przejąć część komunikacji z klientem.

–  Salesforce może zupełnie zmienić sposób, w jaki działa organizacja – mówi Anna Rębelska, Business Development Manager w Sii Polska. – Badania pokazują, że w firmach wykorzystujących tę platformę, automatyzacja administracyjnych i powtarzalnych zadań pracowników skutkowała oszczędnościami na poziomie 11 godzin miesięcznie dla każdego pracownika działów Operacyjnych, IT i Sprzedaży. Jest to najlepszy dowód na to, że wdrożenie tego typu rozwiązań przekłada się nie tylko na usprawnienie pracy i poprawę komfortu użytkowników, ale także na zauważalny i mierzalny wzrost efektywności – dodaje ekspertka.

Salesforce w skali makro – rozwiązanie dla pacjentów  

Od kilku lat w ramach współpracy z międzynarodowym liderem branży farmaceutycznej, Sii realizuje projekty wykorzystujące chmurę Salesforce. Jednym z nich jest oparte na Community Cloud rozwiązanie dla ośrodków medycznych, które prowadzą leczenie pacjentów na terenie Stanów Zjednoczonych. Codziennie korzysta z niego ponad 26 tysięcy użytkowników.

Rozwiązanie wdrożone przez inżynierów Sii pozwoliło na wygodne zarządzanie kosztami leczenia i znacznie podniosło efektywność komunikacji między stronami zainteresowanymi oraz zaangażowanymi w proces refundacji terapii – pacjentami i ośrodkami medycznymi. W przypadku, gdy ubezpieczenie pacjenta nie pokrywa w całości lub części kosztów terapii, system umożliwia mu wysłanie odpowiednich wniosków o refundację kosztów leczenia do fundacji, która rozpatruje je i udziela dofinansowania.

– Oparcie tego rozwiązania na Salesforce, znacznie usprawniło proces obsługi pacjentów, znacznemu skróceniu uległ czas realizacji zgłoszenia, przede wszystkim dzięki wprowadzeniu komunikacji omnichannel, kolejkowaniu zgłoszeń, przydzielaniu zadań w oparciu o kompetencje poszczególnych konsultantów oraz wykorzystaniu narzędzi LiveChat – wyjaśnia Anna Rębelska.

Salesforce w skali mikro – rozwiązanie dla fundacji

Salesforce wspiera nie tylko firmy działające na ogromną skalę. Pozwala także usprawnić działania mniejszych organizacji, funkcjonujących w niszowych sektorach. Umożliwia to Nonprofit Success Pack, czyli aplikacja Salesforce stworzona z myślą o organizacjach pożytku publicznego. Na początku tego roku zespół deweloperów Sii charytatywnie wdrożył ten system i dostosował go do potrzeb fundacji „Dom w Łodzi”.

Dzięki wykorzystaniu Salesforce, fundacja zyskała możliwość zintegrowania i ujednolicenia posiadanych danych, w tym informacji o darczyńcach, wpłatach dokonywanych na rzecz domu dziecka czy wolontariuszach działających w ramach organizacji. Specjaliści z Sii przeprowadzili migrację danych do tej pory przechowywanych w różnych, niezależnych systemach – gromadzący je nowy CRM pozwala na generowanie przejrzystych, intuicyjnych i kompleksowych raportów, co znacznie ułatwia analizowanie i tworzenie nowych strategii fundraisingowych.

Wdrożony system został w pełni dostosowany do oczekiwań użytkowników. Zgodnie z wymogami fundacji, stworzone zostały m.in. niestandardowe kategorie umożliwiające klasyfikowanie darczyńców,  tworzenie powiązań między nimi oraz analizowanie informacji w oparciu o dane geograficzne, takie jak miejsce zamieszkania. Zespół Sii przeprowadził też integrację systemu płatności wykorzystywanego na stronie internetowej organizacji – został on zsynchronizowany z Salesforce, dzięki czemu informacje o wpływających dotacjach aktualizowane są na bieżąco.

Rozwiązanie niezależnie od skali

Z rozwiązań Salesforce korzysta obecnie ponad 150 000 firm różniących się wielkością, skalą działania i branżą. Platforma nie tylko doskonale dopasowuje się do aktualnych wymagań biznesu, ale łatwo zmienia się wraz z jego rozwojem.

– Salesforce to skalowalne i stabilne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się na każdym etapie w cyklu życia organizacji – mówi Anna Rębelska. – Aplikacje Salesforce dostosowują się do firmy, nie odwrotnie. W Sii, dzięki doświadczeniu i kompetencjom naszych inżynierów, potrafimy dobrze wykorzystać tę elastyczność, dzięki czemu mamy pewność, że dostarczane przez nas rozwiązania idealnie wpisują się w potrzeby biznesowe naszych klientów – dodaje Anna Rębelska.

Jak Salesforce sprawdzi się w Twojej firmie? Zapytaj ekspertów Sii z Centrum Kompetencyjnego Salesforce.

To również może Cię zainteresować

podziel się ze znajomymi

[contact-form-7 id="8498" title="Share form PL"]