Previous Page

Aktualności

Sii oficjalnym partnerem konsultingowym Salesforce
Strona główna Aktualności Newsy Sii oficjalnym partnerem konsultingowym Salesforce

Sii oficjalnym partnerem konsultingowym Salesforce

Przewiń w dół

05 lipca 2018

  • podziel się:

Sii uzyskało status partnera konsultingowego Salesforce. Oznacza to potwierdzenie kompetencji w zakresie SFDC oraz autoryzację do opracowywania i dostarczania przez Sii projektów, niestandardowych rozwiązań oraz integracji z platformą Salesforce.  

Salesforce to światowy lider w zakresie chmurowych rozwiązań CRM do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta według rankingów Gartnera oraz IDG. Możliwość adaptacji standardowych mechanizmów (out of the box) i budowania własnych, niestandardowych rozwiązań sprawia, że Salesforce ma nieskończony wachlarz zastosowań, nieograniczony branżowo czy też wielkością organizacji. Popularność platformy rośnie w zaskakującym tempie. Obecnie udział Salesforce w światowym rynku CRM, wartym ok 40 mld USD to ponad 20%. Z Salesforce korzystają tak znane firmy m.in.: Facebook, Zalando, Starbucks, Roche, Puma czy rodzime Allegro, ale jest także liderem segmentu MSP.

W Sii działa Centrum Kompetencyjne Salesforce, które realizuje projekty dla wiodących polskich i międzynarodowych klientów. – Zdobycie statusu oficjalnego partnera konsultingowego to potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie technologii, realizacji projektów, a co najważniejsze gwarancja dla klientów, że usługi Sii spełniają wymagane przez Salesforce standardy – mówi Anna Rębelska, Salesforce Business Development Manager w Sii Warszawa.

Program partnerski Salesforce oferuje nieograniczone możliwości korzystania z zasobów, szkoleń i narzędzi, umożliwiając rozwijanie wiedzy specjalistycznej na temat konkretnych funkcji biznesowych, obszarów, produktów i branż, aby zapewnić klientom Salesforce biznesowy sukces.

– Dzięki partnerstwu jesteśmy częścią międzynarodowej społeczności partnerskiej Salesforce, rodziny Ohana i systemu wsparcia, którego fundamentem jest 8 podstawowych wartości: zaufanie, sukces klienta, innowacja, równość, uczciwość, przejrzystość, odpowiedzialność, dotrzymywanie zobowiązań. W Sii również opieramy się na 15 kluczowych wartościach, które są spójne z wartościami Salesforce i odzwierciedlają ducha Sii i panującą w firmie atmosferę – wyjaśnia Anna Rębelska.

W Sii certyfikowani eksperci Salesforce wspierają klientów w zakresie konsultacji, dostosowania rozwiązania do indywidualnych potrzeb z wykorzystaniem standardu (out of the box), jak i dedykowanych rozszerzeń, utrzymania oraz rozwoju systemu, migracji danych, integracji z istniejącymi bazami danych oraz zewnętrznymi systemami (np.: ERP), testów i szkoleń.

– W Centrum Kompetencyjnym Salesforce kładziemy duży nacisk na podnoszenie kompetencji programistów, którzy w swojej pracy używają języka Apex i technologii VisualForce. Do szybkiego opanowania tych technologii niezwykle pomocne jest doświadczenie w dowolnym języku obiektowym, znajomość podstaw JavaScript czy HTML czy też znajomość relacyjnych baz danych – podkreśla Anna Rębelska.

Więcej informacji o ofercie Centrum Kompetencyjnego Salesforce można znaleźć na www.sii.pl.

To również może Cię zainteresować

Wyślij wiadomość

podziel się ze znajomymi

captcha