Status Srebrnego Partnera, zespół doświadczonych konsultantów i ambitne projekty – Sii Polska umacnia swoją pozycję na rynku usług SAP
Od ponad dwóch lat Sii Polska aktywnie sprzedaje usługi SAP klientom na terenie Polski i krajów należących do Unii Europejskiej. Kamieniem milowym w strategii rozwoju Centrum Kompetencyjnego SAP było pozyskanie statusu Srebrnego Partnera firmy SAP. Ten krok, jak również zbudowanie zespołu doświadczonych konsultantów i rosnąca szybko lista referencji, potwierdzają coraz mocniejszą pozycję Sii Polska na rynku usług w tym obszarze. O kierunkach rozwoju i prognozach na przyszłość opowiedział Paweł Zemełka, nowy Dyrektor Centrum.
Czy Partnerstwo SAP jest rzeczywiście tak ważne?
Paweł Zemełka: Dla Centrum Kompetencyjnego SAP jest ważne, bo potwierdza, że zajmujemy się rozwiązaniami SAP na poważnie. Dla klientów także, bo widzą, że firma jest blisko producenta i jest w stanie reagować na zmieniającą się funkcjonalność rozwiązań i nowe portfolio produktów. Jest też istotne z perspektywy naszych konsultantów. Pokazuje, że firma stawia na rozwiązania SAP na równi z innymi oferowanymi usługami.
Jesteś w firmie od niedawna, ale rozwiązania SAP nie są Ci obce.
P.Z.: Zgadza się. Moją przygodę z SAP rozpocząłem jeszcze w ubiegłym wieku, od projektu wdrożenia SAP R/3 w towarzystwie ubezpieczeniowym. Był to jeden z pierwszych projektów w Polsce w branży ubezpieczeń. Ostatnie 20 lat przepracowałem w dwóch firmach partnerskich SAP i każda z nich miała status Złotego Partnera SAP. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów w tej technologii dla klientów z praktycznie każdego sektora. Teraz chcę wykorzystać te pozytywne doświadczenia, aby Sii Polska została znaczącym graczem na rynku usług SAP w UE. Rynek polski zawsze pozostanie dominujący w naszym planie biznesowym, ale zamierzamy znacząco zwiększyć aktywność na rynkach zachodnich.
Nasz dział to około 60 konsultantów SAP. W większości bardzo doświadczonych i jednocześnie obytych z najnowszymi trendami. To czyni nas odpowiednią firmą do realizacji każdego rodzaju projektów, wliczając w to największe migracje do S4Hana.
Sii Polska rośnie w niesamowitym tempie. A jak wygląda to w przypdaku Centrum Kompetencyjnego SAP?
P.Z.: Jak najbardziej. W zeszłym roku podpisaliśmy umowy z ponad 30 konsultantami SAP i dalej z powodzeniem prowadzimy akcję rekrutacyjną. Na pewno pomaga nam otrzymany po raz szósty z rzędu tytuł Great Place to Work. Nagroda w najbardziej prestiżowym rankingu HR to dowód na to, że duża i dobrze funkcjonująca firma tworzy stabilne i przyjazne środowisko pracy.
Gdzie widzisz największy potencjał na rynku SAP?
P.Z.: Rynek usług SAP w Polsce jest naprawdę duży i z roku na rok rośnie. Przed nami fala migracji do rozwiązania S4Hana i jestem przekonamy, że uda nam się z sukcesem powalczyć o projekty w tym obszarze. Pamiętajmy, że baza klientów Sii Polska jest ogromna i u wielu z nich nie mieliśmy jeszcze okazji udowodnić naszych wysokich kompetencji w tej technologii. Naszym celem jest więc przede wszystkim dotarcie z usługami do obecnych klientów firmy, a są wśród nich największe firmy używające produktów SAP.
Dowiedz się więcej o naszych usługach z obszaru SAP: https://sii.pl/oferta/oprogramowanie-dla-biznesu/sap/