Shouldn’t salespeople be restricted from recording new accounts in CRM? How to connect fire (meaning effective sales) and water (by keeping data in org clean)? Using two simple automations in Salesforce we will show you how to combine these two elements! (więcej…)
Czy handlowcy nie powinni zakładać nowych kont w CRMie? Jak połączyć ogień (pod postacią efektywnej sprzedaży) i wodę (czyli zachowując porządek w danych zbieranych przez organizację)? Na przykładzie dwóch prostych automatyzacji w Salesforce udowodnimy Wam, że takie połączenie jest możliwe. (więcej…)
11 godzin miesięcznie to oszczędność czasu, którą zauważa statystyczny użytkownik platformy Salesforce po uruchomieniu inteligentnej analityki Einstein Analytics. Korzyści mogą jednak iść znacznie dalej, jeśli w firmie platforma skonfigurowana i wykorzystywana jest optymalnie, bo Salesforce może przejąć na siebie – bądź znacznie wspomóc – zarządzanie realizacją powtarzalnych zadań. Także bez użycia sztucznej inteligencji. Spójrzmy na 5 sposobów zwiększenia efektywności pracy handlowca z wykorzystaniem Salesforce. (więcej…)
Salesforce to platforma CRM działająca w chmurze, która charakteryzuje się zarówno szerokim wachlarzem możliwości spersonalizowania sposobu działania do konkretnych potrzeb klienta jak i gamą standardowych produktów i funkcjonalności dostarczanych out-of-the-box. Jednym z przykładów tego typu rozwiązań, mających na celu jak najlepsze zarządzanie relacjami z klientami jest Salesforce Console.
Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami.
Co sprawia, że Salesforce zyskuje coraz więcej klientów? Oto 7 głównych zalet platformy w chmurze
Salesforce to platforma, będąca jeszcze niszą w Polsce, a która zdobywa coraz większą popularność wśród zagranicznych koncernów.
Strona sii.pl/blog/ korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług). Dowiedz się więcej lub zamknij ten komunikat.