Sprawdź swoje połączenie sieciowe, odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Klient wyraził potrzebę usprawnienia intranetu poprzez wdrożenie nowych funkcjonalności.
Udostępnij:
Firma poszukiwała solidnego partnera, który wdroży usługę zdalnego wsparcia Service Desk zgodnie z metodologią ITIL.
Klient potrzebował rozwiązania do optymalizacji kluczowych procesów realizacji projektów budowlanych, controllingu, księgowości i raportowania.
Klient szukał partnera, który zapewni wsparcie IT zarówno dla przedsięwzięć lokalnych, jak i globalnych.
Stworzyliśmy wirtualną przestrzeń dla firmowych dokumentów.
Dostawca rozwiązań dla zarządzania roszczeniami, który od 2001 roku rozwija swoje kompetencje oraz udoskonala oprogramowanie usprawniające pracę zarówno wierzyciela, jak i dłużnika.
Jeden z największych sprzedawców sprzętu elektronicznego w Polsce, prowadzący 22 sklepy stacjonarne na terenie całego kraju oraz sklep internetowy. Na rynku od 2002 roku.
Are you sure you want to leave this page?
Möchten Sie fortsetzen?