Klient
Jeden z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej, ponad 1 000 placówek, 5 milionów klientów.
Wyzwanie
- Utrzymanie sieci teleinformatycznej w rozproszonej geograficznie i organizacyjnie struktury Banku.
- Konieczność wsparcia procesów migracji, fuzji, likwidowania oddziałów.
Co zrobiliśmy
- Wsparcie 1 000 oddziałów i 1 200 bankomatów.
- Wsparcie fuzji naszego klienta i drugiego banku; udział w dziesiątkach projektów infrastrukturalnych.
- Migracje oddziałów.
- 3 linia wsparcia dla problemów sieciowych.
- Optymalizacja routingu; wdrażanie i realizowanie polityki bezpieczeństwa.
- Rekonfiguracja sieci; przejęcie sieci bankomatów.
- Konfiguracja QoS dla 2 i 3 warstwy OSI.
Efekty
- Utrzymywanie sieci zbudowanej na bazie ponad 8 000 aktywnych urządzeń Cisco.
- Sprawne przeprowadzenie połączenia od strony sieciowej z bankiem w trakcie fuzji.