Klient
Międzynarodowy koncern, światowy lider w budowie sieci elektroenergetycznych, aktywny w wielu sektorach, skupiający się na technologiach z zakresu energetyki i automatyki.
Wyzwanie
Zapewnienie aktualności bazy danych klienta. Wszystkie rekordy są okresowo weryfikowane w celu optymalnego wykorzystania danych Klienta w procesie sprzedaży.
Co zrobiliśmy
Wdrożyliśmy 3 procesy:
- Analiza danych – analiza porównawcza, deduplikacja danych, raportowanie,
- Czyszczenie danych (zapewnienie jakości) – uzupełnianie danych, weryfikacja i walidacja danych, załadowanie poprawionych danych,
- Zarządzanie zmianami danych – aktualizacja rekordów, odpowiedzi na pytania biznesowe, wkład danych z aplikacji sprzedażowych.
Efekty
- 99,8% rekordów Klienta pozostaje dobrej jakości.
- Procesy sprzedaży przebiegają bez problemów związanych z brakiem odpowiednich danych.
- Baza danych nie ma duplikatów ani pustych rekordów.