Klient
Międzynarodowy koncern, światowy lider w budowie sieci elektroenergetycznych, aktywny w wielu sektorach, skupiający się na technologiach z zakresu energetyki i automatyki.
Wyzwanie
System wspierający sprzedaż naszego klienta jest wykorzystywany przez 7000 użytkowników na całym świecie. W ciągu wielu lat rozwoju aplikacji oraz implementacji wymagań zaspokajających potrzeby wszystkich grup użytkowników, aplikacja stała się nie intuicyjna, a obsługiwane procesy skomplikowane. Klient potrzebował ujednolicić procesy sprzedaży i jednocześnie wykonać upgrade platformy Microsoft Dynamics CRM.
Co zrobiliśmy
Analitycy Sii wspólnie z dedykowanym zespołem z firmy Klienta zebrali wymagania globalnego systemu zarządzania sprzedażą i wykonali ich analizę. Poprzez warsztaty z reprezentantami globalnych działów sprzedaży zebraliśmy potrzeby biznesowe i zidentyfikowaliśmy obszary wymagające usprawnień. Na tej podstawie wypracowaliśmy wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne, które były regularnie weryfikowane z biznesem podczas cotygodniowych konferencji telefonicznych.
Efekty
Efektem pracy Sii było dostarczenie dokumentacji niezbędnej do uproszczenia i ujednolicenia procesów sprzedaży oraz upgrade’u systemu Microsoft Dynamics CRM do wersji 2011.
Dowiedz się więcej