Klient
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni jest jednostką organizacyjną i budżetową Miasta Gdańska. GZDiZ sprawuje funkcję zarządu dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Gdańska. W strukturach GZDiZ działa również Dział Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
Wyzwanie
Budowanie wizerunku GZDiZ poprzez przejrzystą komunikację z mieszkańcami Gdańska.
Centralizacja informacji i automatyzacji procesu obsługi mieszkańca w gospodarce zarządzania odpadami.
Co zrobiliśmy
- Analiza procesów i procedur gospodarki odpadami komunalnymi w GZDiZ.
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu obsługi mieszkańców, w oparciu o Microsoft Dynamics CRM 2013.
- Szkolenie użytkowników końcowych.
- Dostarczenie dokumentacji wdrożeniowej, m.in.:
- instrukcje dla użytkowników,
- diagramy procesów biznesowych w notacji BPMN 2.0,
- schemat relacji pomiędzy danymi w systemie,
- opis przygotowanych formularzy i pól.
Efekty
- System wspierający obsługę gospodarowania odpadami w ponad 30 000 nieruchomości.
- Ujednolicony przepływ informacji od mieszkańców, przez GZDiZ, do firm wywożących odpady.
- Automatyczne powiadomienia mailowe do mieszkańców przy tworzeniu i zamykaniu zgłoszeń.
- Implementacja systemu w środowisku klienta (licencje on-premise).
- Bezpośredni dostęp do systemu przez firmy zewnętrzne.