Klient
mBank (wcześniej BRE BANK) jest trzecim pod względem wielkości bankiem w Polsce. Działa na rynku korporacyjnym oraz detalicznym.
Wyzwanie
Wsparcie organizacji w dążeniu do elastycznego działania oraz rozwiązywania problemów w sposób, który kreuje innowacyjność i współpracę, a jednocześnie pomaga adaptować się firmie do otoczenia.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy rozmowy z klientem w celu dokładnego określenia potrzeb
i oczekiwań klienta odnośnie dedykowanego warsztatu, - Zdefiniowaliśmy potrzebę biznesową oraz oczekiwania klienta
- Przygotowaliśmy dedykowany program oraz materiał szkoleniowy dostosowany do oczekiwań i potrzeb klienta
Korzyści dla klienta
- Uczestnicy zapoznali się z fazami tworzenia raportu – od przyjęcia danych poprzez ich transformację i modelowanie po wizualizację danych w raporcie końcowym,
- Uczestnicy szkolenia pozyskali umiejętność korzystania z różnych źródeł, wiedzę o tym, jak przygotować je do wizualizacji i dobrać odpowiednie typy wizualizacji do problemu biznesowego/metrycznego