Klient
Jeden z trzech największych brokerów ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce.
Wyzwanie
Klient posiadał monolityczny system wspierający realizację kluczowych procesów biznesowych. Rozwiązanie nie bazowało na standardach, co skutkowało błędnym działaniem aplikacji, utratą połączeń oraz brakiem kontroli nad zachowaniem systemu. Klient nie posiadał praw własności do kodu systemu, przez co każda zmiana dokonywana przez ówczesnego dostawcę była kosztowna.
Co zrobiliśmy
Przeprowadziliśmy analizę procesów biznesowych i dostarczyliśmy nowy system, oparty na technologiach open source.
Silnik workflow jBPM i repozytorium dokumentów zostały zintegrowane z systemami IT Klienta przy pomocy Web Services, a dane z dotychczasowego systemu przeniesione w procesie migracji.
Efekty
W ramach projektu powstał nowy system wspierający realizację procesów biznesowych. Aplikacja została osadzona w infrastrukturze klienta oraz zintegrowana z systemami dziedzinowymi. Dzięki nowemu rozwiązaniu, implementacja kolejnych procesów będzie znacznie szybsza i wymagająca zaangażowania mniejszej ilości zasobów.
Dowiedz się więcej