Klient
Specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Bank skupia się na obsłudze i finansowaniu firm z wybranych sektorów.
Wyzwanie
Wdrożenie narzędzia wspomagającego pracę regionalnych doradców klienta korporacyjnego i umożliwiającego zarządzanie działem sprzedaży, w celu monitorowania KPI.
Co zrobiliśmy
- Analiza procesu sprzedaży dla klienta korporacyjnego.
- Zaprojektowanie i wdrożenie systemu wspierającego sprzedaż produktów banku i ich monitorowanie w oparciu o Microsoft Dynamics CRM 2011.
- Migracja danych z systemu MS Dynamics CRM 4.0.
- Obszerne raporty sprzedaży produktów dodatkowych.
- Integracja danych klientów z systemem księgowym.
- Szkolenia i dokumentacja dla użytkowników biznesowych oraz IT.
Efekty
- System funkcjonuje w całej Polsce, wspierając doradców bankowych przy sprzedaży produktów.
- Automatyczne powiadomienia e-mail podczas różnych etapów procesu sprzedaży.
- Standaryzacja raportowania sprzedaży i działalności doradców.