Klient
Jeden z liderów na rynku baterii konsumenckich w Europie. APS sprzedaje swoje produkty klientom w ponad 50 krajach i jest reprezentowany we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym pod marką własną, hurtową, dyskontową, OEM, przemysłową, detaliczną oraz e-commerce.
Wyzwanie
Klient potrzebował partnera, który przejmie wdrożenie kluczowych modułów SAP S/4: FI/CO, SD, MM, QM, PP, IBP, EWM wraz ze wsparciem na żywo oraz zapewnieniem wsparcia aplikacji po uruchomieniu aplikacji dla SAP S/ 4 System HANA w jednostkach APS.
Co zrobiliśmy
- Usuwanie zgłoszonych błędów systemu SAP w modułach FI, CO, SD, QM, PP, IBP, EWM, QM.
- Konserwacja standardowego oprogramowania SAP.
- Wysyłka biletów z obsługą 1., 2. i 3. linii.
- Zarządzanie projektami w celu uzyskania wsparcia.
- Wdrażanie różnych modułów SAP.
- Wsparcie na żywo i hiperopieka.
Efekty
- Kompleksowe wsparcie w trakcie i po uruchomieniu S/4.
- Wdrożenie nowych modułów S/4 HANA i IBP.
- Wsparcie realizowane w ramach standardów SLA w oparciu o raporty narzędzia Ticketing.
- Wsparcie dostępne w 2 językach.