Klient

Staples Solutions to lider branży produktów, usług i rozwiązań biurowych, wspierający małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w Europie. Z siedzibą w USA, firma ma swoje oddziały w 15 krajach.

Wyzwanie

Firma poszukiwała nowego partnera do zarządzania wielojęzycznym, globalnym Centrum Usług Wsparcia IT w 15 lokalizacjach w Europie. Głównym celem klienta było utrzymanie oczekiwanej jakości usług przy niższych kosztach oraz konsolidacja usług świadczonych przez trzy różne firmy.

Co zrobiliśmy

  • Świadczymy usługi w trybie 24/7/365 w ramach Service Desk, Network Operations Center i rozwoju ServiceNow dla ponad 6 000 użytkowników końcowych
  • Oferujemy kompleksowe wsparcie pierwszej linii w oparciu o metodologię ITIL, w tym zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie dostępem, zarządzanie wiedzą i realizację zgłoszeń serwisowych

Korzyści dla klienta

  • Utrzymywanie i ulepszanie krytycznych dla biznesu procesów ITIL, niezbędnych do ustandaryzowanego i opartego na jakości zarządzania usługami
  • Zmniejszenie liczby incydentów
  • Zwiększenie efektywność pracy dzięki samoobsłudze
  • Usprawnienie komunikacji na linii biznes-IT
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

Aplikuj Aplikuj

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?