Klient
Staples Solutions to lider branży produktów, usług i rozwiązań biurowych, wspierający małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w Europie. Z siedzibą w USA, firma ma swoje oddziały w 15 krajach.
Wyzwanie
Co zrobiliśmy
- Świadczymy usługi w trybie 24/7/365 w ramach Service Desk, Network Operations Center i rozwoju ServiceNow dla ponad 6 000 użytkowników końcowych
- Oferujemy kompleksowe wsparcie pierwszej linii w oparciu o metodologię ITIL, w tym zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie dostępem, zarządzanie wiedzą i realizację zgłoszeń serwisowych
Korzyści dla klienta
- Utrzymywanie i ulepszanie krytycznych dla biznesu procesów ITIL, niezbędnych do ustandaryzowanego i opartego na jakości zarządzania usługami
- Zmniejszenie liczby incydentów
- Zwiększenie efektywność pracy dzięki samoobsłudze
- Usprawnienie komunikacji na linii biznes-IT