Klient
Szwajcarska grupa farmaceutyczna. W Polsce mieści się centrum IT dla 150 oddziałów spółki na świecie.
Wyzwanie
Dotarcie do szerokiego grona klientów i pracowników służby zdrowia. Dostosowanie do wymagań biznesowych globalnego e-marketingu klienta przy użyciu aplikacji zbudowanych na platformie AEM.
Adobe Experience Manager pomaga tworzyć, zarządzać i optymalizować cyfrowe doświadczenia klienta w każdym kanale, w tym internetowym, mobilnym, form cyfrowych oraz społecznościowym. Dzięki poprawie doznań użytkownika, zwiększyliśmy popyt oraz zbudowaliśmy trwałą lojalność wobec marki.
Co zrobiliśmy
- Dostarczenie komponentów i aplikacji zbudowanych na platformie AEM dla oddziałów Klienta na całym świecie.
- Integracja profesjonalistów służby zdrowia w 11 krajach.
- Utrzymanie, rozbudowanie i udoskonalenie funkcjonalności istniejącej aplikacji.
- Dostarczenie rozwiązania pozwalającego na dystrybucję usług na całym świecie.
- Doradztwo techniczne dla przedstawicieli biznesowych.
Efekty
- Wzrost zysku wynikający z umocnienia świadomości marki klienta.
- Poprawa wizerunku firmy.