Klient
American International Group, Inc. (AIG) to wiodąca, międzynarodowa organizacja ubezpieczeniowa obsługująca klientów w ponad 130 krajach.
Wyzwanie
Budowa narzędzia do analitycznego wsparcia kampanii marketingowych
Co zrobiliśmy
- Implementacja kompletnego procesu ETL dla marketingowej hurtowni danych QuickStart! w Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Omanie
- Opracowanie nowego mechanizmu deduplikacji klientów
- Opracowanie nowego schematu uprawnień
- Implementacja mechanizmu anonimizacji danych
- Implementacja mechanizmu zapewnienia jakości danych w oparciu o reguły biznesowe
- Tuning baz danych
Efekty
- Implementacja profilu klienta (Single Customer View)
- Udostępnienie narzędzi do zarządzania bezpośrednimi kampaniami marketingowymi
- Narzędzia do generowania list marketingowych dla Call Center
- Udostępnienie standardowego raportowania globalnego
- Nowa platforma raportowa do wymiany danych pomiędzy AIG i HSBC wynikająca z podpisanych umów
- Nowe możliwości analityczne dzięki anonimizacji danych