Klient
Pod względem obrotów jedna z największych firm informatyczna świata. Producent m.in. komputerów osobistych, serwerów, drukarek i urządzeń poligraficznych oraz dostawca usług IT.
Wyzwanie
Klient korzysta z systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami oraz systemu SAP – jako systemu centralnego. W normalnej pracy trzeba się przełączać pomiędzy tymi systemami, bo dane są dostępne tylko w jednym z nich. To utrudnia i spowalnia pracę.
Co zrobiliśmy
- Uporządkowaliśmy wymagania – zidentyfikowaliśmy potrzeby i wymagania różnych działów.
- Dostosowaliśmy system Dynamics CRM do potrzeb użytkowników.
- Przeprowadziliśmy szkolenia i pomogliśmy we wdrożeniu.
Efekty
- Klient nie musi się przełączać pomiędzy systemami – wszystkie kluczowe dane ma w jednym miejscu w CRM.
- Poprawiła się ergonomia pracy użytkowników.
- Klient ma nowe raporty, które pozwalają lepiej analizować potrzeby klientów, sprzedaż, produkcję i stan magazynu.