Klient
Jeden z największych europejskich dostawców kompleksowych rozwiązań związanych z informacją o programie telewizyjnym.
Wyzwanie
- Dostęp do pełnych informacji związanych z klientem (spotkania, notatki, kontakty, umowy, usługi).
- Integracja z wewnętrznym systemem obsługi.
- Zarządzanie zadaniami pracowników.
Co zrobiliśmy
- Analiza procesów biznesowych.
- Konfigurację i dostosowanie systemu Dynamics CRM.
- Migrację danych z obecnych systemów i lokalnych baz danych.
- Przygotowanie integracji z systemami wewnętrznymi klienta.
- Szkolenia użytkowników końcowych.
- Dynamiczna realizacja projektu – 2 miesiące od pierwszego spotkania do uruchomienia systemu.
Efekty
- Podniesienie efektywności sprzedaży.
- Skuteczna obsługa posprzedażowa klienta.
- Gromadzenie informacji o klientach i zarządzanie nimi.
- Usprawnienie przepływu informacji w firmie.
- Skuteczne wykorzystanie zasobów działu sprzedaży.
- Poprawa jakości zarządzania organizacją poprzez centralizację danych.