Klient
Arion Bank jest wiodącym bankiem w Islandii, z 29% udziałem w rynku. Spółka świadczy uniwersalne usługi bankowe, w tym bankowość konsumencką, bankowość korporacyjną, kredyty hipoteczne, bankowość prywatna, private equity, zarządzanie majątkiem, karty kredytowe itp.
Wyzwanie
Bank potrzebował własnego systemu IT Service Management do zarządzania procesami w organizacji. Klientowi zależało na dedykowanym rozwiązaniu, bez potrzeby korzystania z zewnętrznego systemu, co było problematyczne. Głównym celem była centralizacja i standaryzacja narzędzia Jira Service Management, wykonana przez specjalistów z Sii Polska w zgodnie z najlepszymi praktykami.
Co zrobiliśmy
- Skonsultowaliśmy i zaprojektowaliśmy sposób integracji dwóch zewnętrznych aplikacji Jira Software Server do hostowanego w Atlassian Cloud Jira Service Management, ustanawiając Arion Bank właścicielem.
- Przeprowadziliśmy analizy, optymalizację i wdrożenie wielu narzędzi Platformy Atlassian, w celu sprawniejszej obsługi procesów.
- Wykonaliśmy integrację Platformy Atlassian z systemami zewnętrznymi (GIT, PowerBI), aby ustandaryzować procesy i uspójnić dane w wielu systemach.
- Zapewniliśmy doradztwo naszych doświadczonych konsultantów w zakresie licencji, aby zoptymalizować koszty zarządzania narzędziami.
Efekty
- Usprawnienie codziennej pracy Banku poprzez przeniesienie obsługi procesów z 3 narzędzi do jednego, dzięki czemu podział zadań i komunikacja stały się transparentne.
- Wdrożony proces do zarządzania incydentami krytycznymi, pozwalający szybciej reagować na problemy w banku.
- Automatyzacja procesów wewnętrznych, wykonana przez ekspertów Sii w celu usprawnienia pracy.
- Uniezależnienie obsługi procesów od systemów zewnętrznych, zapewniając większy komfort klientowi.
- Centralizacja procesów biznesowych we wdrożonym narzędzi pozwoliła lepsze kontrolowanie procesów wewnętrznych.