Klient
Arion Bank jest wiodącym bankiem w Islandii z 29% udziałem w rynku. Spółka świadczy uniwersalne usługi bankowe dla korporacji i osób fizycznych.
Wyzwanie
Bank potrzebował własnego systemu ITSM, dzięki któremu nie istniałaby potrzeba korzystania z zewnętrznego systemu jednego z dostawców. Zależało mu na centralizacji i standaryzacji Jira Service Management.
Co zrobiliśmy
- Skonsultowaliśmy i zaprojektowaliśmy sposób integracji dwóch zewnętrznych aplikacji Jira Software Server do hostowanego w Atlassian Cloud Jira Service Management, którego właścicielem jest Arion Bank
- Przeprowadziliśmy analizy, optymalizację i wdrożenie wielu narzędzi Platformy Atlassian do obsługi procesów.
- Zapewniliśmy doradztwo w zakresie licencji.
Efekty
- Scentralizowane narzędzie do obsługi procesów wewnętrznych oraz dedykowana platforma do kolaboracji.
- Wdrożony proces do zarządzania incydentami krytycznymi.
- Automatyzacja procesów wewnętrznych.
- Uniezależnienie obsługi procesów od systemów zewnętrznych.