Klient
Jeden z największych banków w Skandynawii. Delivery Center w Polsce obsługuje wdrożenia nowych aplikacji dla Polski, krajów bałtyckich oraz skandynawskich.
Wyzwanie
Duża liczba zmian w systemach informatycznych banków w czterech krajach. Wymagana duża elastyczność oraz przenoszenie doświadczeń między krajami.
Co zrobiliśmy
Sii rozbudowało funkcjonalności bankowości elektronicznej. Przeprowadziliśmy projekty przez cały cykl projektowy od analizy do testów po stronie klienta. Zarządzaliśmy projektem oraz zespołem projektowym oraz wypełniliśmy cele budżetowe.
Efekty
- Mobile ID – moduł logowania do bankowości elektronicznej przy wykorzystaniu telefonu komórkowego.
- Payment Book – aplikacja, dzięki której klienci łatwo i bezbłędnie dokonują rozliczeń z dostawcami.
- Accounting Payments – umożliwia kumulację dużej ilości przelewów, kierowanych do jednego odbiorcy od wielu nadawców.
- Mobilna aplikacja na telefony komórkowe, pozwalająca na przeglądanie kont i kontakt z biurem obsługi klientów.