Klient
Specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Bank skupia się na obsłudze i finansowaniu firm z wybranych sektorów.
Wyzwanie
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, minimalizacja wkładu w prace nie związane bezpośrednio z Biznesem. Outsourcing całych procesów wspierających prace Biznesu.
Co zrobiliśmy
- Przejęty ze struktur Klienta zespół specjalistów realizuje wsparcie na pierwszej oraz drugiej linii.
- Trzech pracowników na zmianę wykonuje krytyczną dla ciągłości pracy Banku procedurę zamknięcia dnia. Prace wykonywane są w nocy oraz w weekendy.
- Realizujemy wsparcie zgodnie z oczekiwanym przez Klienta SLA, wyniki prezentujemy mierzonym miesięcznie KPI.
- Cały proces wsparcie Service Desk oraz drugiej linii, w centrali oraz w oddziałach na terenie kraju jest realizowany przez zespół Sii.
- Doradzamy Klientowi w zakresie pracy zgodnie z metodyką ITIL.
Efekty
- Brak przekroczeń KPI.
- Identyfikacja oraz prezentacja rozwiązań do nieszczelnych procesów ITIL.
- Płynne przejecie pracowników Banku w krótkim czasie.
- Wyrównanie wiedzy w zespole.