Klient

Specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Bank skupia się na obsłudze i finansowaniu firm z wybranych sektorów.

Wyzwanie

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, minimalizacja wkładu w prace nie związane bezpośrednio z Biznesem. Outsourcing całych procesów wspierających prace Biznesu.

Co zrobiliśmy

  • Przejęty ze struktur Klienta zespół specjalistów realizuje wsparcie na pierwszej oraz drugiej linii.
  • Trzech pracowników na zmianę wykonuje krytyczną dla ciągłości pracy Banku procedurę zamknięcia dnia. Prace wykonywane są w nocy oraz w weekendy.
  • Realizujemy wsparcie zgodnie z oczekiwanym przez Klienta SLA, wyniki prezentujemy mierzonym miesięcznie KPI.
  • Cały proces wsparcie Service Desk oraz drugiej linii, w centrali oraz w oddziałach na terenie kraju jest realizowany przez zespół Sii.
  • Doradzamy Klientowi w zakresie pracy zgodnie z metodyką ITIL.

Efekty

  • Brak przekroczeń KPI.
  • Identyfikacja oraz prezentacja rozwiązań do nieszczelnych procesów ITIL.
  • Płynne przejecie pracowników Banku w krótkim czasie.
  • Wyrównanie wiedzy w zespole.
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?