Klient

Specjalistyczny bank korporacyjny obsługujący duże przedsiębiorstwa i sektor publiczny. Bank skupia się na obsłudze i finansowaniu firm z wybranych sektorów.

Wyzwanie

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, minimalizacja wkładu w prace nie związane bezpośrednio z Biznesem. Outsourcing całych procesów wspierających prace Biznesu.

Co zrobiliśmy

  • Przejęty ze struktur Klienta zespół specjalistów realizuje wsparcie na pierwszej oraz drugiej linii.
  • Trzech pracowników na zmianę wykonuje krytyczną dla ciągłości pracy Banku procedurę zamknięcia dnia. Prace wykonywane są w nocy oraz w weekendy.
  • Realizujemy wsparcie zgodnie z oczekiwanym przez Klienta SLA, wyniki prezentujemy mierzonym miesięcznie KPI.
  • Cały proces wsparcie Service Desk oraz drugiej linii, w centrali oraz w oddziałach na terenie kraju jest realizowany przez zespół Sii.
  • Doradzamy Klientowi w zakresie pracy zgodnie z metodyką ITIL.

Efekty

  • Brak przekroczeń KPI.
  • Identyfikacja oraz prezentacja rozwiązań do nieszczelnych procesów ITIL.
  • Płynne przejecie pracowników Banku w krótkim czasie.
  • Wyrównanie wiedzy w zespole.
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ