Klient
Jeden z największych banków w Skandynawii. Delivery Center w Polsce obsługuje wdrożenia nowych aplikacji dla Polski, krajów bałtyckich oraz skandynawskich.
Wyzwanie
W celu optymalizacji kosztów rozwoju aplikacji, polski oddział banku realizuje zmiany w systemach bankowości elektronicznej dla oddziałów w całym regionie nadbałtyckim. Ze względu na dużą zmienność w obciążeniu zasobów (zmiany prawne z 4 krajów, zmiany biznesowe dla specyficznych rynków, naprawa wykrytych błędów) bank zdecydował się na outsourcing znacznej części prac rozwojowych.
Co zrobiliśmy
Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy od realizacji niedużych zmian, stopniowo budując zespół składający się z programistów, architektów i analityków. Poprzez stworzenie elastycznego sposobu delegowania konsultantów do zespołu oraz wypracowanej metody wdrażania nowych inżynierów do projektu bardzo szybko staliśmy się wiodącym dostawcą usług rozwoju oprogramowania; średnio w zespole pracuje 70 osób.
Efekty
Potrafimy obsłużyć złożone zmiany obejmujące kilka różnych systemów dziedzinowych i warstw aplikacyjnych na raz: począwszy od warstwy interfejsu mobilnego (wap, smartphone, iPhone, iPad), przez interfejs WWW, poprzez zmiany w systemie core’owym, szynę integracyjną po zmiany w silniku Oracle BPM.
Dowiedz się więcej