Klient
Światowa firma w branży logistycznej zatrudniająca ponad 80 000 pracowników na całym świecie. Świadczy usługi w zakresie transportu, transportu morskiego, lotniczego, drogowego, kolejowego, magazynowania i dystrybucji oraz zarządzania łańcuchem dostaw.
Wyzwanie
Ze względu na brak zasobów wewnętrznych klient chciał przekazać usługę L1 System Operations kompetentnemu partnerowi w celu wsparcia użytkowników nowo uruchomionej platformy logistycznej w trybie pracy 24/5, rozszerzonej o gotowość weekendową.
Co zrobiliśmy
- Stworzyliśmy zespół 5 dedykowanych inżynierów operacyjnych systemu L1 w bardzo krótkim czasie
- Wdrożyliśmy przepływy pracy i procesy wsparcia w ramach narzędzia ITSM klienta
- Sii działa jako centrum wsparcia dla kierowców i klientów platform na całym świecie
Korzyści dla klienta
- Zunifikowane wsparcie dla użytkowników platformy w języku angielskim, responsywne 24/7
- Możliwość znacznie wydajniejszego wprowadzania na platformę większej liczby klientów końcowych
- Możliwość przydzielania zasobów wewnętrznych do bardziej złożonych zadań w organizacji
- Skalowalność usługi zgodnie z życzeniem klienta