Klient
Wiodąca finansowa instytucja świata, obsługująca ponad 200 milionów klientów w ponad 100 krajach.
Wyzwanie
Poprzedni zespół składał się z osób pracujących w Anglii, Niemczech, Singapurze i w Indiach. Klient miał problemy z zarządzaniem zespołem, który był ulokowany w kilku państwach oraz w różnych strefach czasowych. Poza tym były uwagi do jakości pracy zespołu w Indiach oraz były trudności w nawiązaniu kontaktów (problem z językiem angielskim).
Co zrobiliśmy
Zbudowaliśmy zespół, który został wkomponowany w struktury procesowe (stanowi trzon) naszego Klienta dla obszaru EMEA z siedzibami w Anglii, Singapurze oraz w Niemczech.
Zespół składa się z 17 administratorów – 12 Solaris, 4 AIX, 1 Team Leader, pracujących w trybie trójzmianowym, pokrywając utrzymanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Efekty
Zespół Sii odpowiedzialny jest za bieżące utrzymanie ponad 800 serwerów dla regionu EMEA w trybie 24/7, w tym ponad 600 serwerów Solaris około 100 serwerów AIX oraz około 100 serwerów Red Hat.
Ponadto monitorujemy bezpieczeństwo, wykorzystywanie zasobów oraz implementację zmian. Realizujemy zgłoszenia od biznesu (środowiska: PROD, COB, UAT, DEV). Implementujemy zmiany w systemach Solaris / AIX / Red Hat, takie jak instalowanie patch’ów nowego oprogramowania, rekonfigurację usług oraz optymalizację zasobów, zarządzanie ryzykiem, stanowiąc Single Point of Contact odnośnie środowiska UNIX.