Klient

Wiodąca finansowa instytucja świata, obsługująca ponad 200 milionów klientów w ponad 100 krajach.

Wyzwanie

Poprzedni zespół składał się z osób pracujących w Anglii, Niemczech, Singapurze i w Indiach. Klient miał problemy z zarządzaniem zespołem, który był ulokowany w kilku państwach oraz w różnych strefach czasowych. Poza tym były uwagi do jakości pracy zespołu w Indiach oraz były trudności w nawiązaniu kontaktów (problem z językiem angielskim).

Co zrobiliśmy

Zbudowaliśmy zespół, który został wkomponowany w struktury procesowe (stanowi trzon) naszego Klienta dla obszaru EMEA z siedzibami w Anglii, Singapurze oraz w Niemczech.
Zespół składa się z 17 administratorów – 12 Solaris, 4 AIX, 1 Team Leader, pracujących w trybie trójzmianowym, pokrywając utrzymanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Efekty

Zespół Sii odpowiedzialny jest za bieżące utrzymanie ponad 800 serwerów dla regionu EMEA w trybie 24/7, w tym ponad 600 serwerów Solaris około 100 serwerów AIX oraz około 100 serwerów Red Hat.
Ponadto monitorujemy bezpieczeństwo, wykorzystywanie zasobów oraz implementację zmian. Realizujemy zgłoszenia od biznesu (środowiska: PROD, COB, UAT, DEV). Implementujemy zmiany w systemach Solaris / AIX / Red Hat, takie jak instalowanie patch’ów nowego oprogramowania, rekonfigurację usług oraz optymalizację zasobów, zarządzanie ryzykiem, stanowiąc Single Point of Contact odnośnie środowiska UNIX.

Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ