Klient
Rafineria dostarczająca codziennie paliwo do kliku tysięcy stacji benzynowych.
Wyzwanie
Klient wyraził potrzebę wdrożenia aplikacji, która zastąpi ręczną obsługę zamówień, podniesie jakość danych w systemach informatycznych oraz umożliwi przekazywanie informacji zwrotnej do klientów.
Co zrobiliśmy
Zautomatyzowaliśmy sprzedaż paliw i proces zarządzania łańcuchem dostaw poprzez wdrożenie systemu e-Hurt i zintegrowanie go z systemem SAP R/3.
Efekty
- Jedna aplikacja do składania zamówień i koordynowania dostaw.
- Poprawa jakości danych.
- Rezygnacja połowy klientów z wykorzystania faksu i telefonu. Informacje są wysyłane bezpośrednio z wdrożonego systemu.
- Bezpieczny dostęp do informacji o aktualnym stanie rozliczeń (saldo, faktury, płatności), do koncesji, umów handlowych oraz do informacji o produktach i promocjach.