Klient
Niemiecka międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i produkcją obuwia, odzieży oraz akcesoriów sportowych i do rekreacji.
Wyzwanie
Głównym celem klienta było wykorzystanie jednego scentralizowanego rozwiązania do zarządzania komputerami BackOffice i POS (Point of Sale) oraz zminimalizowanie zaangażowania działu IT w konfigurację nowego i aktualnego sprzętu.
Co zrobiliśmy
- Skonfigurowaliśmy usługę Autopilot systemu Windows, aby zautomatyzować proces dostarczania urządzeń
- Zarejestrowaliśmy urządzenie wielofunkcyjne w usłudze Intune/Azure
- Zastosowaliśmy usługi LAPS i Keyvault w celu utworzenia lokalnego konta administratora, aby zachować nazwę użytkownika i hasło w Cloud Secrets
- Wdrożyliśmy aplikacje dostosowane do potrzeb klienta za pomocą usług MS Intune i MS Store
Korzyści dla klienta
- Zarządzanie infrastrukturą firmy za pomocą rozwiązania w chmurze Microsoft Intune
- Skrócenie czasu instalacji elementów infrastruktury IT
- Ograniczenie wysiłku potrzebnego do skonfigurowania sprzętu i oprogramowania