Klient
Szwajcarska grupa farmaceutyczna. W Polsce mieści się centrum IT dla 150 oddziałów spółki na świecie.
Wyzwanie
Potrzeba zbudowania i wdrożenia mobilnej aplikacji na urządzenia iPad i iPhone, która będzie wspierać przedstawicieli medycznych w kontaktach biznesowych z klientami. Potrzeba ta spowodowana była brakiem mobilnej wersji aplikacji CRM do wspomagania sprzedawców oraz utrudnionym dostępem do danych o produktach i kontaktem z klientami w częstych podróżach przedstawicieli medycznych.
Co zrobiliśmy
Wdrożyliśmy aplikację mobilną na urządzenia iPad i iPhone. Analizowaliśmy wymagania, tworzyliśmy koncepcję rozwiązania oraz architekturę systemu integracji z serwisami webowymi firmy. Wykonywaliśmy prace programistyczne. Wspieraliśmy przy testach funkcjonalnych oraz w rozwiązywaniu błędów w systemie. Zarządzaliśmy wdrożeniami kolejnych wersji systemu.
Efekty
Aplikacja została wdrożona w dwa miesiące i doskonale wspiera w zarządzaniu kontaktami z klientem.
Dowiedz się więcej