Klient
Międzynarodowa organizacja, światowy lider w budowie sieci elektromagnetycznych, działający w wielu branżach, skupiony na technologiach z obszaru energetyki i automatyki, działający w ponad 100 krajach, zatrudniający ponad 110 tysięcy osób.
Wyzwanie
Zredukowanie kosztów rozwoju i utrzymania aplikacji biznesowej, z której korzystają działy sprzedaży Klienta na całym świecie.
Co zrobiliśmy
- Przygotowaliśmy kompletny Zespół Wsparcia. Na czele zespołu stał Koordynator, który zarządzał obowiązkami zespołu DevOps (utrzymanie, rozwój i wydanie produktu).
- Przejęliśmy odpowiedzialność za proces dostarczenia produktu, stale go ulepszając i wprowadzając w nim coraz więcej automatyzacji, które ułatwiły codzienną pracę.
- Zapewniliśmy kompatybilność starszych systemów z przeglądarką Chrome.
- Przeprowadziliśmy aktualizacje instancji aplikacji, które przez ponad 10 lat pozostawały pod wsparciem local Factory i przestały być już wspierane przez Core Team. Po aktualizacji i wdrożeniu dołączyły one do grupy najnowszej (wspólnej) wersji produktu.
Efekty
- Poprawa wydajności aplikacji,
- uproszczenie dalszego rozwoju,
- automatyzacja wydań,
- zwiększona łatwość utrzymania.