Klient
Firma z branży finansowej, jedna z najbardziej rozpoznawalnych instytucji kredytowych w Polsce.
Wyzwanie
- Przygotowanie zespołu do pracy z projektami biznesowymi;
- Poznanie zasad i metod pozwalających na skuteczne realizowanie celów projektu;
- Poszerzenie wiedzy zespołu o elementy komunikacji zespołowej, budowy zespołu, zarządzania konfliktami oraz motywacji i rozwoju.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy rozmowy z kluczowym decydentem po stronie Klienta
w celu dokładnego określenia potrzeb i oczekiwań Klienta odnośnie warsztatu; - Przygotowaliśmy program oraz materiał szkoleniowy dostosowany do oczekiwań i potrzeb Klienta;
- Przeprowadziliśmy cykl dedykowanych warsztatów, w którym wzięli udział przedstawiciele Klienta – kierownicy projektów, a także wybrani członkowie zespołów projektowych.
Efekty
- Pozyskanie wiedzy na temat budowania zespołu projektowego, komunikacji
w zespole, zarządzania konfliktami oraz motywacji członków zespołu; - Wymiana doświadczeń w zakresie realizacji projektów pomiędzy różnymi członkami zespołów po stronie Klienta;
- Wypracowanie praktycznych pomysłów dotyczących usprawnień w obecnym sposobie zarządzania projektami.
Metodyki
Metodyka własna
Dowiedz się więcej