Klient
DPD Polska jest częścią DPD group, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą świadczącą usługi kurierskie na polskim rynku.
Wyzwanie
Klient zdecydował się na automatyzację i usprawnienie procesu zarządzania projektami i w tym celu nawiązał współpracę z niezależnym dostawcą, który miał wdrożyć rozwiązanie Microsoft Enterprise Project Management (EPM). Wdrożony system pozostawiał jednak wiele do życzenia. Aplikacja była powolna i nie była w stanie wspierać ważnych procesów, np. kontroli inwentaryzacji. Klient potrzebował dostawcy, który naprawiłby wadliwie funkcjonujący system.
Co zrobiliśmy
Sii wykonało prace naprawcze w systemie. Stworzyliśmy przepływy pracy dla projektów. System EPM został ponownie zainstalowany i skonfigurowany. Projekt obejmował również stworzenie dedykowanych aplikacji wspierających procesy oraz szkolenia pracowników na wszystkich szczeblach. Końcowym etapem było dostosowanie raportów i panelu do wymagań użytkowników.
Efekty
DPD wykorzystuje obecnie zaawansowane narzędzie do zarządzania projektami. System działa w sposób optymalny, a wdrożone procesy przebiegają sprawnie. Dzięki dodatkowym pracom programistycznym raporty zostały zdefiniowane i dostosowane do potrzeb klienta.
Dowiedz się więcej