Klient
mBank (wcześniej BRE BANK) jest trzecim pod względem wielkości bankiem w Polsce. Działa na rynku korporacyjnym oraz detalicznym.
Wyzwanie
Na coraz bardziej dynamicznym rynku finansowym konieczna jest szybka reakcja na nowe potrzeby biznesowe. Sprawne wdrożenie nowego produktu jest kluczowe dla osiągnięcia przewagi na rynku.
Co zrobiliśmy
Rozbudowaliśmy system centralny o nowe funkcjonalności oraz poszerzyliśmy istniejące. Prace wykonaliśmy według dostarczonej dokumentacji biznesowej, począwszy od przygotowania projektu technicznego, przez implementację do etapu testów deweloperskich.
Efekty
- Moduł naliczania opłat – moduł do automatycznego naliczania opłat za wykorzystywanie internetowej platformy dostępu.
- Optymalizacja raportów – optymalizacja procesów generujących raporty dotyczące przelewów międzybankowych.
- Obsługa przelewów SEPA – rozbudowanie modułu przelewów
w walucie Euro SEPA. - System obsługi kart korporacyjnych – opracowanie architektury oraz implementacja systemu obsługi korporacyjnych kart Prepaid oraz kart Charge.
- Integracja systemów transakcyjnych – opracowanie modelu komunikacji
i integracji systemów transakcyjnych oraz internetowych istniejących
w banku.