Wdrożenie systemu MS Dynamics CRM
Potrzeba biznesowa
- Obsługa procesu rekrutacji, sprzedaży i realokacji zasobów – dla 170 sprzedawców, rekruterów i menedżerów.
- Zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych i precyzyjnych reguł dostępu.
- Sterowanie procesami i aplikacjami zewnętrznymi.
Co zrobiliśmy
- Analiza procesów sprzedaży, rekrutacji i realokacji zasobów.
- Konfiguracja i dostosowanie systemu Dynamics CRM do potrzeb klienta.
- Integracja CRM z aplikacjami SharePoint oraz repozytorium dokumentów.
- Integracja CRM z Microsoft AX 2012 oraz aplikacjami zewnętrznymi.
- Integracja i automatyzacja procesów rekrutacyjnych i sprzedażowych.
- Migracja danych z obecnych systemów i lokalnych baz danych.
- Udostępnienie CRM dla użytkowników z poziomu MS Outlook oraz urządzeń mobilnych.
Efekty
- 170 użytkowników końcowych (sprzedaż i rekrutacja).
- Każdego miesiąca użytkownicy tworzą w systemie Dynamics CRM:
- 200 opportunities,
- 6,000 activities,
- 2,000 kandydatów zarejestrowanych w systemie.
- Poprawa raportowania i efektywności pracy.
Technologie
Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SharePoint