Strona główna Digital Robotic Process Automation (RPA)

Robotic Process Automation (RPA)

Prawie każda firma boryka się dziś z przerostem liczby żmudnych, powtarzalnych zadań, które zabierają cenny czas pracownikom, wydłużają czas obsługi klienta i generują wysokie koszty. Dzięki RPA (Robotics Process Automation) zadania te wykonywane są przez programy komputerowe, które nigdy się nie męczą, nie popełniają ludzkich błędów, nie biorą urlopów i pracują wielokrotnie szybciej.
Co istotne, narzędzia klasy RPA potrafią przynieść bardzo szybko ROI, efekty widoczne są nawet po kilku miesiącach. Programy mogą obsługiwać wiele różnych zadań biznesowych, w różnych dziedzinach i na różną skalę.

 

 

Nasze technologie

Specjalizujemy się w najbardziej rozpoznawalnych i doświadczonych dostawcach technologii RPA: Blue Prism, UiPath oraz Automation Anywhere. Jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie narzędzia do specyficznych potrzeb naszych klientów, biorąc pod uwagę zarówno wyzwania techniczne, jak i biznesowe.

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?


Od lat pomagamy naszym klientom w automatyzacji procesów biznesowych. Nasi analitycy, architekci oraz inżynierowie mają za sobą szereg udanych wdrożeń i rozwoju projektów automatyzacji procesów biznesowych. Doradzamy, które zadania i procesy powinny zostać zautomatyzowane w pierwszej kolejności. Wspólnie tworzymy strategię rozwoju RPA w organizacji, pomagamy również zwiększyć świadomość robotyzacji wewnątrz firmy.
Mamy odpowiednie zasoby, które pomogą szybko zwiększyć skalę działania RPA w firmach, które są już po fazie pilotażu robotyzacji.
Co możemy zrobić dla Ciebie?

 

  • Wdrażanie technologii RPA: PoC, Pilot
  • Skalowanie RPA na kolejne obszary organizacji
  • Budowanie studium przypadku dla RPA
  • Konsulting procesowy i strategiczny
  • Dostarczanie zasobów RPA: analityków, deweloperów, architektów

 

Optymalizacja procesów biznesowych

Bez względu na zaimplementowane narzędzia i skalę automatyzacji w organizacji, nasi specjaliści pomogą w przejrzeniu lub stworzeniu odpowiedniej dokumentacji procesowej. Po przeanalizowaniu zebranej wiedzy proponujemy naszym klientom rozwiązania, które zmniejszają nieefektywności. W zależności od potrzeb, jesteśmy również w stanie je zaimplementować.

Wyślij wiadomość