Co zyskujesz

Certyfikowany dostawca

rozwiązań Salesforce

Wsparcie 80+ specjalistów

konsultantów, architektów, analityków, programistów, administratorów

Ekspercka wiedza

oparta na 8+ latach doświadczenia

Niższe koszty obsługi klienta

dzięki automatyzacji procesów

Lepsza jakość obsługi posprzedażowej

i wzrost satysfakcji klienta

Usprawnienie współpracy między działami

sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych ekspertów

Pomożemy Ci obsługiwać klientów szybciej i lepiej dzięki Salesforce Service Cloud

Poznaj najważniejsze korzyści z wdrożenia narzędzia

Ujednolicony proces obsługi klienta

Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów Customer Service łatwo znajdą wszelkie informacje niezbędne do szybkiego rozwiązywania zgłoszeń.

Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów...

image2

Automatyzacja działań

Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane różnymi kanałami są automatycznie przyporządkowywane do agentów i kierowane do właściwych osób. Wykorzystanie AI umożliwia automatyczne klasyfikowanie spraw, rekomendowanie ich rozwiązań oraz automatyzację powtarzających się zadań.

Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane...

image2

Zintegrowane środowisko pracy

Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na konkretnych zgłoszeniach lub klientach. Pomożemy Ci najlepiej wykorzystać zintegrowany widok 360 stopni, który dostarcza istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania problemu klienta.

Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na...

image2

Lepsze dotarcie do klientów

Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą mogli kontaktować się z Twoim działem obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób.

Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą...

image2

Umów się na darmowe demo Salesforce Service Cloud

Zobacz, jak możesz sprawniej obsługiwać klientów dzięki Salesforce Service Cloud

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach 

Zobacz wszystkie

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Anna Rębelska

Business Development Manager

Anna Rębelska

Pole może zawierać tylko litery i znaki specjalne

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Zobacz inne produkty Salesforce

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Dowiedz się o nas więcej

Zobacz, co nowego w Sii

Aktualności

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?