Wyślij zapytanie Dołącz do Sii

Nasze mocne strony


Wsparcie w modelach 8/5 oraz 24/7

Wsparcie w modelach 8/5 oraz 24/7

1, 2 i 3 linia wsparcia

1, 2 i 3 linia wsparcia

Dedykowane zespoły utrzymaniowe

Dedykowane zespoły utrzymaniowe

tworzone pod konkretną technologię lub klienta

Znajomość wielu technologii

Znajomość wielu technologii

Wspomagamy różne obszary biznesowe

Dzięki szerokiej wiedzy na temat wielu aplikacji, domen i technologii możemy zaproponować klientowi usługi 1, 2 i 3 linii wsparcia. Nasze zespoły utrzymaniowe opracowują aplikacje, uwzględniając zmieniające się warunki biznesowe i pozostając na bieżąco z trendami technologicznymi. Po zaprojektowaniu efektywnego procesu dostarczenia i przeniesienia aplikacji jesteśmy w stanie przejąć usługi świadczone przez innego dostawcę.

Proponujemy modele współpracy spełniające Twoje oczekiwania. Standardowo oferta obejmuje stałą miesięczną opłatę za zarządzanie incydentami i/lub problemami w ramach uzgodnionego SLA, często włączając w to czas potrzebny na opracowanie nowych funkcjonalności lub realizację innych zadań utrzymaniowych, nieuwzględnionych w ofercie podstawowej (zwykle do 5 roboczodni). Inne modele wymagają od nas dostarczenia zespołu o określonej wielkości i za określoną cenę (w zależności od zdefiniowanych kluczowych KPI) oraz kontroli terminowości procesu eliminacji błędów, jakości rozwiązań i stabilności składu zespołu.

Sii oferuje usługi 3 linii wsparcia w oparciu o różne modele dostępności, w tym najczęściej wybieraną opcję 8/5. W razie potrzeby nasi specjaliści mogą udzielić Ci pomocy 24/7. Na podstawie oceny krytyczności utrzymywanej aplikacji zapewniamy wsparcie na poziomach Gold, Silver lub Bronze.

Usługi utrzymania

Dzięki szerokiej wiedzy na temat wielu aplikacji, domen i technologii możemy zaproponować klientowi usługi 1, 2 i 3 linii wsparcia. Nasze zespoły utrzymaniowe opracowują aplikacje, uwzględniając zmieniające się warunki biznesowe i pozostając na bieżąco z trendami technologicznymi. Po zaprojektowaniu efektywnego procesu dostarczenia i przeniesienia aplikacji jesteśmy w stanie przejąć usługi świadczone przez innego dostawcę.

Modele współpracy

Proponujemy modele współpracy spełniające Twoje oczekiwania. Standardowo oferta obejmuje stałą miesięczną opłatę za zarządzanie incydentami i/lub problemami w ramach uzgodnionego SLA, często włączając w to czas potrzebny na opracowanie nowych funkcjonalności lub realizację innych zadań utrzymaniowych, nieuwzględnionych w ofercie podstawowej (zwykle do 5 roboczodni). Inne modele wymagają od nas dostarczenia zespołu o określonej wielkości i za określoną cenę (w zależności od zdefiniowanych kluczowych KPI) oraz kontroli terminowości procesu eliminacji błędów, jakości rozwiązań i stabilności składu zespołu.

Dostępność usług

Sii oferuje usługi 3 linii wsparcia w oparciu o różne modele dostępności, w tym najczęściej wybieraną opcję 8/5. W razie potrzeby nasi specjaliści mogą udzielić Ci pomocy 24/7. Na podstawie oceny krytyczności utrzymywanej aplikacji zapewniamy wsparcie na poziomach Gold, Silver lub Bronze.

Nasze usługi dodatkowe

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Mamy szerokie doświadczenie w pracy z wieloma narzędziami i technologiami

Dedykowane rozwiązania i usługi Sii wspierają wiele organizacji

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach 

Zobacz wszystkie

Dowiedz się o nas więcej

Sprawdź, co nowego w Sii

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ