Dołącz do oddziału Sii w Lublinie jako Specjalista Service Desk. Nasz zespół wspiera użytkowników wewnętrznych.
Poznasz standardy i narzędzia obowiązujące w naszej firmie, będziesz pełnił zdalne wsparcie dla użytkowników (obsługa telefoniczna i wiadomości e-mail) poprzez rozwiązywanie incydentów na 1 linii wsparcia. Dodatkowo będziesz miał możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji oraz sieci LAN/WAN/VPN.
Osoba na tym stanowisku powinna mieć min. pół roku doświadczenia jako specjalista Service Desk lub pokrewnym. Oczekujemy też znajomości języka angielskiego oraz dyspozycyjności do pracy zmianowej (w godz. 07:00-18:00).
* W nawiązaniu do zaleceń o ograniczaniu spotkań w związku z koronawirusem, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą video konferencji.
Twoje zadaniaNr oferty Specjalista Service Desk
Opowiedz im o pracy w Sii
Are you sure you want to leave this page?