Specjalista ds. wsparcia IT

Lokalizacja: Kraków

Wyzwania przed Tobą:

  • Bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
  • Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń
  • Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemach

Oczekiwane umiejętności:

  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowany profil informatyczny
  • Doświadczenie związane z pracą, stażem lub praktyką w dziale wsparcia technicznego IT (Helpdesk/Field Support)
  • Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego i podstawowych elementów konfiguracji
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość systemów UNIX/ LINUX
  • Znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres i sytuacje konfliktowe
  • Umiejętność szybkiego zrozumienia tematu zgłaszanego incydentu oraz rozwiązywania problemów
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
  • Otwartość na pogłębianie wiedzy
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy w trybie 24/7/365 w formie stand-by
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT będą dodatkowym atutem

Korzyści dla Ciebie:

  • Bogaty pakiet benefitów; otrzymujesz szkolenia techniczne, miękkie i językowe, prywatną opiekę medyczną oraz platformę multikafeteryjną
    Możliwość wyboru formy zatrudnienia; jesteśmy otwarci na różne formy współpracy, w tym B2B
  • Jasno wyznaczona ścieżka kariery, którą Ty wytyczasz, a my pomożemy w jej realizacji; gwarantujemy możliwość rozwoju poprzez dopasowanie projektu, technologii lub branży
  • Zachowany balans między pracą, a zabawą; szanujemy Twój wolny czas i gwarantujemy dobre relacje w zespole i wiele niezapomnianych imprez integracyjnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczne godziny pracy lub możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Chcesz dowiedzieć się, co jeszcze możesz zyskać dołączając do Sii? Aplikuj do nas!

Zainteresowała Cię ta oferta?

Poleć znajomego do Sii

Masz znajomego, który pasowałby do Sii? Poleć go i zdobądź bonus!
Poleć eksperta IT

Zainteresowała Cię ta oferta?

Dodaj CV *
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

podziel się ze znajomymi

captcha