PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

This offer base language is Polish. Translate into English.
This translation is generic. Show original text

Technologie i narzędzia

IT Operations to Centrum Kompetencyjne odpowiedzialne za realizację zadań i projektów w obszarze utrzymania: stanowisk roboczych i urządzeń mobilnych: komputerów, laptopów, tabletów, telefonów komórkowych, drukarek, serwerów, systemów operacyjnych, sieci, baz danych (SQL, Oracle) oraz aplikacji (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

Obecnie do zespołu poszukujemy osobę na stanowisko IT Support Specialist do wsparcia jednego z naszych klientów w Lesznie (praca 100% z biura klienta).

Twoje zadania

  • Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu i sieci dla komputerów stacjonarnych, laptopów i serwerów 
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego 
  • Inwentaryzacja sprzętu komputerowego 
  • Zapewnienie, że umowy dotyczące poziomu usług są spełnione, a zgłoszenia incydentów i requests-ów są odpowiednio aktualizowane w systemie ticketowym klienta                                
  • Koordynacja dostaw i zamówień dla biura klienta 
  • Utrzymanie infrastruktury biurowej: sale konferencyjne, drukarki, serwerownie  
  • Przeprowadzenie procesu wdrożenia IT dla nowych pracowników

Wymagania

  • Minimum pół roku doświadczenia – w tym staże, praktyki 
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie  na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji 
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel 
  • Wiedza na temat konfiguracji i utrzymania sieci LAN/WAN i Wi-Fi 
  • Umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz otwartość

Mile widziane

  • Wykształcenie techniczne

Nr oferty 240930-KS672

Technologies & tools

IT Operations is a Competence Center responsible for tasks and projects in the area of maintenance of: workstations and mobile devices: computers, laptops, tablets, cell phones, printers, servers, operating systems, networks, databases (SQL, Oracle) and applications (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

We are currently looking for an IT Support Specialist to join the team to support one of our clients in Leszno (working 100% from the client's office).

Your tasks

  • Troubleshooting technical problems reported by users on software, hardware and networks for desktops, laptops and servers
  • Preparation of computer hardware
  • Inventorying computer hardware
  • Ensuring that service level agreements are met and that incident reports and requests are updated appropriately in the customer's ticket system
  • Coordinating supplies and orders for the client's office
  • Maintain office infrastructure: conference rooms, printers, server rooms
  • Conducting the IT implementation process for new employees

Requirements

  • Minimum six months of experience - including internships, apprenticeships
  • Knowledge of spoken and written English at a communicative level
  • Good knowledge of computer hardware design and basic configuration elements
  • Knowledge of MS Outlook, Teams application configuration and MS Word, MS Excel functions
  • Knowledge of LAN/WAN and Wi-Fi network configuration and maintenance
  • Interpersonal skills, communication skills and openness

Nice to have

  • Technical education

Job no. 240930-KS672

Aplikuj szybko

IT Support Specialist

angle-down
  • Polska
angle-down

Opcja nie została wybrana

Załącz CV*

Załączony plik:
  • file_icon Created with Sketch.

Dopuszczalne pliki: doc, docx, pdf. (maks. 5MB)
Prześlij plik w formacie DOC, DOCX lub PDF
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku to 5 MB
Plik jest pusty
Załącznik nie został dodany

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

W Sii Polska obowiązuje Procedura dotycząca zgłoszeń naruszeń prawa.

success

Twoja aplikacja została przesłana

Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko sprawdzimy Twoje CV

Przetwarzanie...

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Benefity dla Ciebie

Aplikuj teraz Poleć znajomego

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?