Klient
Dział klienta dostarcza innowacyjne oprogramowanie i usługi doradcze w obszarze opieki zdrowotnej. Departament jest częścią międzynarodowego koncernu z siedzibą w USA.
Wyzwanie
Ze względu na znaczną złożoność składni oraz brak dedykowanego oprogramowania, proces tworzenia standardów jakości (QI) był pracochłonny i nie zapewniał wystarczającej obsługi błędów. W rezultacie jakość QI nie spełniała oczekiwań klienta. W związku z tym klient potrzebował wsparcia w zakresie walidacji jakości, która spełniłaby określone przez organy władzy standardy jakości QI, pozwalając uniknąć ewentualnych kar finansowych nałożonych na szpital.
Co zrobiliśmy
- Zdefiniowaliśmy architekturę i zaproponowaliśmy pełen stos technologii.
- Wdrożyliśmy edytor graficzny dla QIs, który pełni rolę niezależnej aplikacji zainstalowanej na komputerze użytkownika.
- Zaprojektowaliśmy architekturę w sposób, który umożliwia jej rozszerzanie i skalowanie, aby w razie potrzeby przekształcić aplikację w typową architekturę klient-serwer.
- Skupiliśmy się na oddzieleniu bardziej zaawansowanej składni od użytkownika oraz na zaprojektowaniu przyjaznego interfejsu zgodnie z najlepszymi praktykami w zakresie UX.
- Utrzymaliśmy wydajność i jakość przez cały proces rozwoju poprzez ciągłe wykonywanie testów Unit i E2E.
Efekty
- Dostarczenie wartościowego rozwiązania w krótkich releasach
- Solidna, skalowalna i przygotowana na zmiany architektura
- Wysoka jakość kodu
- Skrócony czas wprowadzania na rynek